Siriusz Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Ofc ska du ta zelda :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Det var lite svårt o välja innan. Liksom alla 4 var ju nintendo klassiker. Hur är Zelda förresten, är det långa äventyrer. Kan man göra mer efter man klarat spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop eye Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Jag gillar zelda riktigt mycket men inte phantom hour glass det blir lite en formigt :( men jag tycker darimot att du ska kopa finalfantasy :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 nae final fantasy är väll kul men man trycker pa text för att attackera detär som pokémon med svärd, köp zelda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 22 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Hm... jag börjar faktiskt tveka att köpa Zelda på DS. Har ni förresten kört Zelda III - A link to the past på SNES nån gång? Så grymt bra ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Zelda, inget snack om saken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas92 Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Zelda tycker jag :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Personligen skulle jag tagit Castlevania. Men det verkade ju inte nåt för dig. Ta Final Fantasy III eller Zelda ph. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Personligen skulle jag tagit Castlevania. Men det verkade ju inte nåt för dig. Ta Final Fantasy III eller Zelda ph. du jag undrar det finns 2 castlevania ett kan man spela tva pa det hadde jag tänkt köpa är det kul? jag tkr du ska köpa yelda och castlevania castlevania kostar ju bara runt 200 kr och zelda 400 har du 600 sa köp bada annars zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 KÖP zelda!! Zelda phantom hourglass är klart bäst de e mitt favvospel köp det köp det ursäkta...men det e bäst Final Fantasy har jag ja blev less efter typ 2 dagar däremot zelda spelade jag i 3 veckor det var svinkul köp zelda från en erfaren zelda spelare... jag håller med köp zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 ta zelda om du tycker om de spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Har bara spelat Zelda: Phantom Hourglass av dem där fyra spelen fast det är klart bra. Det är rätt lätt mesta dels men ibland blir det klurigt. ;) Det är däremot inget speciellt efter att man har klarat spelet pga att det bara startar om från den senaste sparningen, blev lite besviken .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg