💬
Logga in
Fuska.se

Saw

13 svar · startad

Trådstartare #1

Vilken tycker ni var den bästa fällan i SAW 1-4?

Killen som blir insmord i ytterst brandfarlig olja, som sedan tvingades gå runt i ett rum fyllt med glassplitter medan han höll i endast ett litet ljus för ett undersöka rummets alla väggar efter en kod som öppnade upp kassaskåpet med nyckeln ut ur rummet. Att koden innehöll flera hundra bokstäver och dessutom var utspridd på alla väggarna gjorde ju vrken saken bättre eller mindre elak.

Tortyr både fysiskt och mentalt. Mest fysiskt, eftersom pojksnöret brändes ihjäl knappt halvvägs i kodknäckandet.

18 Nov 2007

Tror att det är i ettan, när polisen springer igenom en öppning, över en lina, och över han är det massa vassa saker som faller ner på han.

Eller tjejen med hjälmen, som sprängs om inte hon hittar nyckeln i en levande mans kropp.

19 Nov 2007
↗ till inlägget

Tror att det är i ettan, när polisen springer igenom en öppning, över en lina, och över han är det massa vassa saker som faller ner på han.

Eller tjejen med hjälmen, som sprängs om inte hon hittar nyckeln i en levande mans kropp.

Du menar polisen som går in i ett snöre vilket resulterar att han får ett par hagelsalvor i bakhuvudet? ;)

Jag tror att den värsta var när den där kaxiga bruden i 2an skulle ta sin motgift... Och hon stack igenom händerna i dom där hålen så att rakbladen trycktes imot hennes handleder så att hon inte kunde dra ut dom :o Tänk att stå sådär hela tiden tills man inte orkar och så måste man lägga sig ner och inte kan? :o

Det var nog den bästa.

Eller när den där drogsnubben skulle hoppa ner i hålet med sprutor (2an också) fast han gjorde ju såklart inte det ._.

20 Nov 2007

de gjorde en tjej tror jag :/ såga av benet e också rätt taskigt xD

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du menar polisen som går in i ett snöre vilket resulterar att han får ett par hagelsalvor i bakhuvudet? ;)

Ja, den menade jag. Är inte så bra att förklara....

↗ till inlägget

Den sprängs inte, den sliter upp hennes mun som en motsatt björnsax. :)
21 Nov 2007
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Den sprängs inte, den sliter upp hennes mun som en motsatt björnsax. :)

Fin pryl är det. Slår vad om att den blir årets julklapp. :)

Jao. ;)

Kan inte komma på min favorit, möjligtvis den i början på Saw 3 med alla kedjorna som han måste slita ut.

23 Nov 2007

Den där äckliga i saw III.. "The Twitcher" eller nåt.. Den som liksom vrider sönder den där mörka snubben som körde på snubbens son eller nåt :o Den var inge trevlig </3

Knark
↗ till inlägget

Jao. ;)

Kan inte komma på min favorit, möjligtvis den i början på Saw 3 med alla kedjorna som han måste slita ut.

Samma här, är så äckligt att de hittar käken sen ;)

26 Nov 2007

The Rack i 3an. jag känner benen vrida sig bara jag tänker på den

1 Dec 2007

Tror ja också tycker "The Rack" när benen och armarna vrids om. Usch Eller kanske när dom måste såga av sig benen eller den när han bränns upp levande i en ugnliknande sak.

Ja de finns många mysika saker här i världen.

Undrar vikken sadist som har kommit på alla grejerna, alltså när dom gör filmen

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in