💬
Logga in
Fuska.se

Spel som hackar?

19 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Hej, jag har en dator med: 128 mb ram, 64 mb grafikkort geforce 4, 20 gb hårddisk, AMD duron 1.3 ghz, sen undrar jag kan d bero på att spelen hackar för att d är moderkortet? mitt moderkort heter explorer o datan e lite mer än ett år gammal... då ska väl d inte vara nåt fel på d? e d ramminne jag ska skaffa mer lr? jag har funderat på att köpa 256 mb till...

Nivå 0 · Nykomling

det ska gå

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

så du menar att om jag köper 256 till då slutar mina spel att hacka?

Nivå 5 · Fuskare

jjag d ska dom

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

okey... jag har alla krav för t.ex gta vice city jag har alla krav till d men d vet jag inte ens om d hackar men jag har för lite ramminne iaf... men gta 3 hackar iaf... konstigt eftersom d kräver 128 mb ram o jag har d men dom kanske menar att d flyter inte riktigt bra... men om jag köper 256 då ska alltså spelen sluta hacka helt?

Nivå 0 · Nykomling

Ja det funkar fint om du köper bara 128 till ochså men skansa med 512 istället

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #7

okey... kanske ska köpa 512 då? men mitt moderkort kasnke inte klarar av d lr nåt sånt?

29 Oct 2003
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #8

jag fick vice city idag men d hackar men d går att spela ändå... videorna hackar ingenting... men varför hackar 3 an ännu mer än vice city om nu vice city har högre systemkrav?

1 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

villket spel som du vill spela hos mig fukar det inte med 2002 <---första elitserien <----andra :evil: :evil: :evil: :cry: :cry: :( :x :x

2 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

Har haft samma problem men det va på min gammla windovs 95 dator :1_hi: :1_hi:

18 Dec 2003
Nivå 3 · Lärling

varför skulle den vara låst? om det står rekomderat 128 ram eller minimum 128 ram minne? det är skillnad om det är rekomenderat så ska det inte haka så mycket men lite kan det göra... minimum då är det nog lite kris :/

Nivå 11 · Veteranfuskare

Om den har 4 uttag i tredje raden i moderkortet så köp en ny processor...Sånna är skit.

19 Dec 2003
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #13

äääähhh... ska köpa ny dator om lite mer än ett år... får väl vänta lite då... men CS funkar iaf på min :) men jag får väl nörda CS, va ute på internet, sen nöja mig med PS2 så länge tills jag köpt en ny data

20 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

de ska gå bra me de modekortet

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Som vissa säger uppgradera ramminnet så du har minst 256mb RAM det bör ge bättre flyt i spelen. Hur mycket vet jag inte men kanske t.om så att spelen flyter helt och hållet..

21 Dec 2003
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #16
Som vissa säger uppgradera ramminnet så du har minst 256mb RAM det bör ge bättre flyt i spelen. Hur mycket vet jag inte men kanske t.om så att spelen flyter helt och hållet..

Okey tack för rådet... men min dator e så CP så det skulle inte förvåna mig om dom forsätter hacka fast jag har alla krav!?!

det kanske e ditt grafik kort som är dåligt

28 Dec 2003
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #18
det kanske e ditt grafik kort som är dåligt

Det kan det väl inte va!?! Det e ju inte så gammalt o min granne har samma grafikkort som jag och på hans data flyter t.om Max Payne 2 det laggar ingenting, han spelar på minimum kraven, sen på hardware oxå!

29 Dec 2003
Nivå 2 · Novis

testa med att defragmentera din hårddisk och sök efter fel. detta gör så att datorn blir många gånger snabbare och hackar mindre (om man aldrig har defragmenterat hårddisken förut), gör man det regelbundet så blir det inte så stor förrändring

31 Dec 2003

Aha.....tack jag hade också det problemet att mina spel laggade (hackade) TACK!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in