💬
Logga in
Fuska.se

Wind Waker

18 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Det jag undrar nu är; jag tycker att zelda har grönt hår i Wind Waker, men min syster tycker att hon har grönare hår som zelda, och blont hår som pirat. Jag tycker att hon har grönt hår hela tiden. Min fråga är har hon grönt eller blont hår i wind waker? Och om hon har grönt, varför ändra hårfärg på henne?

MVH

Från mig :)

21 Nov 2007
Nivå 6 · Fuskare

Blont, definitivt. Det ser kanske lite grönt ut ibland, men det är utan tvekan meningen att hon ska ha blont hår.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Blont, definitivt. Det ser kanske lite grönt ut ibland, men det är utan tvekan meningen att hon ska ha blont hår.

Ok tack. Det ser ändå grönt ut ibland. :huh:

MVH

Från mig

Nivå 3 · Lärling

Om man kollar på bilder från nintendo så ser man att hon har blont hår.

22 Nov 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

ok. Jag tycker ändå att hon ibland ser blond ut och ibland inte :huh:

Men det är inte så viktigt, nu vet jag ju att hon är blond, så behöver inte tänka på det :)

Nivå 6 · Fuskare

Kan bero på ljuset där man är, är det mörkt så ser det nog grönare ut. Det är samma med Link tror jag, som egentligen är blond, men när man är på ett mörkare ställe (t ex en grotta) så kan det se grönt ut.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Kan bero på ljuset där man är, är det mörkt så ser det nog grönare ut. Det är samma med Link tror jag, som egentligen är blond, men när man är på ett mörkare ställe (t ex en grotta) så kan det se grönt ut.

Det låter logiskt. Ska kolla extra noga nästa gång jag spelar zelda (windwaker.) Men efter att man klarat spelet, är det inte så kul att börja om direkt :P

29 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Men så j*vla smart man kan va då!! Hjälper princessan och allt va!! Ha! Hon har väll blivit till någon grad smartare!!!

Ha ha!

Nivå 3 · Lärling

Hajick om du nu är så j*vla smart. Ta och visa det då??

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hajick om du nu är så j*vla smart. Ta och visa det då??

He, he! Det värkar som om hunden börjar bli agresiv! Matte borde nog kastrera honom snart.

Ähh! Vad jag hatar mina inlägg!

Nivå 6 · Fuskare

Hoppas du hatar dig själv också.

Nivå 3 · Lärling

Om du hatar dina inlägg varför fortsätter du med dom då??

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hoppas du hatar dig själv också.

Snälla. Om du trodde du skulle kunna andvända det imot mig. Så är det för sent jag har hatat mig själv sedan händelsen på skolans bakgård 5 år sedan. Nu gör jag bara det bästa ut av det :D

↗ till inlägget
Om du hatar dina inlägg varför fortsätter du med dom då??

Det du!! Det undrar du va!!

...

ärligt talat så vet jag faktiskt inte. Jag har nog inte så mycket att göra ... och det är ganska kul :D

Nivå 6 · Fuskare

Som jag trodde då...

Så bara för att ditt liv är förstört så måste du försöka förstöra andras?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Som jag trodde då...

Så bara för att ditt liv är förstört så måste du försöka förstöra andras?

Vet inte ... det kan vara för att jag vill undvika att höra grannens barn skricka. Eller höra min lillebrors hot att han ska hoppa från balkongen om jag inte lämnar ifrån datorn.

Nivå 6 · Fuskare

Hur dåligt du än har det, så förtjänar du det ifall du håller på så här.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #17

Hajick ... du är så änklig! Är du pedofil eller något!! Jag är 14 år gammal. Här står det att du är 17 men när du skriver till mig säger du att du är 13!! Är det något seriöst fel på dig!! Och jävligt fegt att logga ut när jag loggade in!

5 Dec 2007
Nivå 5 · Fuskare

Hmm ska inte detta forumet handla om Zelda o.O?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hmm ska inte detta forumet handla om Zelda o.O?

Det skulle det ... innan Nils kom med :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in