↗ till inläggetjag har klarat ut det nyaste zeldaspelet på wii :)Ok, vilka spel har ni klarat på zelda. (vilka som hälst) Själv har jag klarat:
Zelda: Ocarina of Time
Wind Waker
Twilight princess
Sen har jag nästan klarat Majora´s mask. Men jag instalerad Wii, när jag kopplade ur det och kopplade in Nintendot igen, hände det något fel så nu är nintendot så segt att jag inte kan spela + att grafiken blivit sämre. (då menar jag mycet sämre) Ja, ja.
Skriv gärna vilka spel ni klarat och vilka ni nästan klarat.
MVH
Från mig :D
Vilka Spel Har Ni Klarat?
↗ till inläggetVilket? Det finns ingen ny zelda spel till wii. Isåna fall menar du Spirit tracks.↗ till inläggetjag har klarat ut det nyaste zeldaspelet på wii :)Ok, vilka spel har ni klarat på zelda. (vilka som hälst) Själv har jag klarat:
Zelda: Ocarina of Time
Wind Waker
Twilight princess
Sen har jag nästan klarat Majora´s mask. Men jag instalerad Wii, när jag kopplade ur det och kopplade in Nintendot igen, hände det något fel så nu är nintendot så segt att jag inte kan spela + att grafiken blivit sämre. (då menar jag mycet sämre) Ja, ja.
Skriv gärna vilka spel ni klarat och vilka ni nästan klarat.
MVH
Från mig :D
Jag har hela serien (förutom det senaste spelet). Dock har jag klarat av alla förutom det allra fösta.. Jag har ingen aning om hur man ska få tag på master sword :P (har hittat den, men kan inte ta den).
Phantom Hourglass och Spirit Tracks till DS.
inget.
Har inte klarat av något zelda-spel. Jag har alltid köpt något nytt spel när jag hållt på med något zelda. Men har kommit rätt så långt på Twilight Princess iallafall.
Zelda OOT, Zelda majoras mask, Spirit tracks och twilight princess. A link to the past ockå