Jolt Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Det är en speciell jag behöver hjälp med. Blow a raspberry at the monkey cage in Ardougne Zoo. Equip a studded leather body, bronze platelegs and a normal staff with no orb. jag fattar inte,har alla grejer men vet inte vad jag ska göra där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 du ska blåsa ett kösrbär på apburen i ardounge zoo med leather body, bronze platelegs och en normal staff utan någon orb. kan jag få nån belöning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 det var en dans man skulle göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Det är en speciell jag behöver hjälp med. Blow a raspberry at the monkey cage in Ardougne Zoo. Equip a studded leather body, bronze platelegs and a normal staff with no orb. jag fattar inte,har alla grejer men vet inte vad jag ska göra där. antar att du ska utföra en emote som heter raspberry samtidigt som du står utanför apburen i ardounge zoo med en leather body, bronze platelegs och en staff utan klot? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 gå in på www.runehq.com och gå sen vidare på treasure trail guides, där hittar du nog.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg