finns det nån legendarisk på den??
Poke Röd!
kanske
Zapdos,Moltres,Articuno,Mewtwo och Missingo
glöm inte mew!! ;) ;)
forget it B)glöm inte mew!! ;) ;)
haha men går det ine att få mew?e det nån som testat med att ha SETT alla pokemon på pokemon gul? B) vem vet...kanske funkar det eller inte....har ej testat
det finns en som heter `M jag mötte den i missingo vattnet
MissigNo och M´ är inga legendariska pokemon. Dom är fel i spelet och man kan möta hur många som helst, alltså inga legendariska.
Vem är Missingno?
Hur många ggr har du inte skrivit detta det är typ den 28:e gångenhttp://pokedex.kary.ca/catchmew.shtml så här får man mew på röd/blå/gul :D :P
The_pokemon_master: Missigno är ett miss i spelet (som du kanske hör på namnet). När man möter honnom så är det bara suddigt där han stå. men om man möter honnom så får man minst 120st av det item som satt på 6:e plats i ryggan. :D
ok
:P mew :lol: jag har mew på gul tack du som sa den hemsidan det var rätt så svårt att förstå men jag klarat tack igen (glömt ditt användarnamn)förlåt
hej
inga problem. Jag heter 89chrnil. men ska snart byta hade jag tänkt ;):P mew :lol: jag har mew på gul tack du som sa den hemsidan det var rätt så svårt att förstå men jag klarat tack igen (glömt ditt användarnamn)förlåt
sa fel förlåt men du är min idol idol idiot oops hur tar man bort hur tar man bort förlåt för det skrev fel och vet inte hur man tar bort nu kommer jag få en varnng snyft :(
Till vad?
Skulle vilja veta, för du skriver mycket bra saker om det mästa.
Ja det är ju Zapdos och Moltres och Articuno vell? :huh:
vadå till vad????Till vad?
Skulle vilja veta, för du skriver mycket bra saker om det mästa.
pratar du med mig. om du gör det så tack :P
Jag menade vilket namn du skulle byta till!!