Ja finns det något fusk så man får mer pengar (stardollars)? De finns mkt snygga kläder/saker men man vill ju inte betala en hel hög med pengar för det...
Fusk Till Stardoll.se
Vad är stardolls?
Vad är stardolls?
Aldrig hört talas om det! :o
Verkar vara ett tjej spel. och är på internet så tror inte de finns nå fusk.
har du fusk jag spelar det och jag behöver pengar! :P
lol det spelet e booring ;)
tror inte att det finns några fusk man måste nog hacka spelet för det.
du din jä*la Radio Fjolla jag är dramaten skådis och du ifrågasätter min kapacitet den där micken kommer och letar sig upp i mumin dalen på dig snart detta medelande är till dig som startade denna tråd :angry:
↗ till inläggetVad f*n har du tagit?du din jä*la Radio Fjolla jag är dramaten skådis och du ifrågasätter min kapacitet den där micken kommer och letar sig upp i mumin dalen på dig snart detta medelande är till dig som startade denna tråd :angry:
↗ till inläggetHåller med Jä*la tjej spel hahahahaha xD och sockerkakan och alla ni som spelar stardolls ni är liksom helt c* i huvet xD och då menar jag inte er killar xD stardoll är urkasstlol det spelet e booring ;)
↗ till inläggetGAHAHAHA! Kan någon översätta? Man förstår ju inte ett j*vla skit.du din jä*la Radio Fjolla jag är dramaten skådis och du ifrågasätter min kapacitet den där micken kommer och letar sig upp i mumin dalen på dig snart detta medelande är till dig som startade denna tråd :angry:
Låser, känns som att tråden har spårat ur.