Hur många achievments har du på Halo3?
jag har 27st, det är alla man kan få offline.(har inte live än)
Hur många achievments har du på Halo3?
49/49 - 1000/1000
41/49
Tror jag :P
Alla offline och några Live.
49/49 gamescore 1000 <- full halo 3 score.
ok, jag borde kanske skaffa xbox live, Vad kostar det?
↗ till inläggetok, jag borde kanske skaffa xbox live, Vad kostar det?
Ca 699 kr för ett år.
42/49 nu. Mongoose Mowdown!
↗ till inlägget↗ till inläggetok, jag borde kanske skaffa xbox live, Vad kostar det?
Ca 699 kr för ett år.
42/49 nu. Mongoose Mowdown!
599 för ett år väl? eller jag har kanske fel är inte så bra på sånt.
↗ till inläggetHur många achievments har du på Halo3?
Det finns faktiskt 36, eller kanske 37 offline-achievements...
Nu har jag 46/49!
Gör det? jag har kollat runt lite på många olika sidor men hittar inga fler man kan få offline än dom jag har.
49/49
↗ till inläggetGör det? jag har kollat runt lite på många olika sidor men hittar inga fler man kan få offline än dom jag har.
Har du fått poäng-achievementsen och skallarna?
Jag har 36 än så länge...kämpar mig uppåt hehe
↗ till inläggetJa,alla skallar utom silverskallen på covenant↗ till inläggetGör det? jag har kollat runt lite på många olika sidor men hittar inga fler man kan få offline än dom jag har.
Har du fått poäng-achievementsen och skallarna?
Föresten hur många krävs för katana?
↗ till inlägget49/49Föresten hur många krävs för katana?
↗ till inläggetouch då har jag några kvar lol↗ till inlägget49/49Föresten hur många krävs för katana?
Jag fick min sista i Lördags. :)
Har dessutom tagit alla skulls.
jag har bara kvar klara alla banor på legendary ( jag gjorde det med min andra xbox live profil men sen orkar jag inte göra det med denna också) och typ overkill + mongoose mowdown!
EDIT: jag har den där maybe next time buddy också och alla terminaler så jag har lite att göra!
någon som vill köra co-op med mig på legendary så jag kan få alla achievements? please!
↗ till inläggetjag har bara kvar klara alla banor på legendary ( jag gjorde det med min andra xbox live profil men sen orkar jag inte göra det med denna också) och typ overkill + mongoose mowdown!
EDIT: jag har den där maybe next time buddy också och alla terminaler så jag har lite att göra!
någon som vill köra co-op med mig på legendary så jag kan få alla achievements? please!
Det skulle vart kul, men jag har inte tid.
har alla terminaler, mongoose mowdown och bara en bana kvar på legendary ( the covenant ) sen har jag bara några meta-game och overkill och skit.
nån som har något tips för where in for some chop eller vad den nu heter?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in