Snake Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Kolla på bilderna och läs... rofl! http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=7759 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 lol ägda ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Häh, exploderade fint på näst sista bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 LOL! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Himla getingar :angry: (eller bin) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Jo i början av sommarn så satt en bikupa ovanför ingången utanför till vårt hus. Bin är ingen match för mig, tog min vattenpistol som skjuter skit hårt att man kan tappa andan av att få det på magen, och en m4a1. Först sköt jag på bikupan så bina blev irriterade, nästa steg. Ja la ett tidningspapper under med lite olika insektsspray, bästa mixen alltså. Sen så sköt jag sönder kupan, föll ner och så stog jag som en mästare. Sen tog jag min fjäderbatong nästa dag och märkte att alla var döda så slog jag sönder det. Där låg skit mycket bin, har begravt bikupan cirka 6 decimeter under jorden, den ska va där för alltid och bli en fossil om 1000 miljoner år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 HAHA :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 http://i69.photobucket.com/albums/i74/nissling/Forgreatjustice.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Smart man är då... Kunde ju ha tänt eld på gräsmattan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Sådär gör jag varje gång jag ska bli av med bin. Påminde lite om hur David Rock dödar bin som bygger bo i hans bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 25 bin överlevde! 0_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.