💬
Logga in
Fuska.se

Har Ni Gjort Nåt....

31 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

har hänt mig massor av gånger, typ när man ska grupparbete så är det sen är man säger till så säger dom andra en överrdivern verisoin av det hela..

Nivå 6 · Fuskare

ja du, många gånger...

Nivå 12 · Mästerfuskare

När vi hade en grej som heter månadens låt.så hade jag och en kompis en låt tillsammans.och vi vann.och alla gick typ bara till honom

Nivå 6 · Fuskare

Massa gånger har det hänt för mig !!!! t.ex. när jag spelade fotboll så fick jag en pass av min medspelare och så började jag jonglera och gjorde bissakleta mål så fick han all beröm .... det var bara det jag kom ihåg ...

Nivå 5 · Fuskare

trist för dig orochimaru :blink:

Nivå 6 · Fuskare

mmm... Fast en grej till , min bästis var den enda som tyckte att jag var grym :D

Nivå 5 · Fuskare

alltid nåt... fast din kompis kunde ju faktiskt säga att det var du som gjorde målet tycker man ju...

11 Mar 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Nästan varje dag ere väll så..

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #9

mm, det jag blir piss off av är min polare som gör, jag kan komma på ett skämt och säger det till dom, sen säger dom exakt samma skämt när man står typ bakom dom till rästen av klassen, och alla garval... det tycker jag är jobbigt, och även när man kommer på något nytt typ en skojig grej och någon annan får credid för det...

Nivå 7 · Fuskare

mm, det jag blir piss off av är min polare som gör, jag kan komma på ett skämt och säger det till dom, sen säger dom exakt samma skämt när man står typ bakom dom till rästen av klassen, och alla garval... det tycker jag är jobbigt, och även när man kommer på något nytt typ en skojig grej och någon annan får credid för det...

Det känner jag igen...
Nivå 5 · Fuskare
(Kassler @ 11/03-2004 16:42:27)

Det känner jag igen...

När jag tänker på det så kom jag på ett som jag kom på prova att säga det här om och om igen så blir det fel:

Semla Semlare Semlast

Nivå 4 · Lärling

det är väll inga skysta polare :huh:
14 Mar 2004
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #13

nej ja vet, men om det bara finns tröga per i klassen får man ta vad som är bäst av det sämsta

En gång har det hänt för mig!

15 Mar 2004
Nivå 3 · Lärling

många gånger mest i grupp arbeten ;)

Nivå 5 · Fuskare

Det händer för mig hella tiden att en annan för berömen för nåt man skjälv har gjort. :angry:

Nivå 5 · Fuskare

oftast om jag dissar nån så brukar min klasskamrat säga typ så här: åhh han har börjat dissa!! för jag brukar itte vara så dissig! ganska kul ibland!

PS: vet ni itte var dissa betyder så betyder det så här ungefär: att om nån t.ex säger: ska jag vara me dem???? att jag då säger: ska vi vara me honom???

Senast ändrad:

20 Mar 2004
Nivå 2 · Novis

Händer typ varje dag en annan pratar och jag får skäll. Jag la mål och sen sa en annan att han gjorde målet så fick han beröm

:( Tyket va?? :angry:

21 Mar 2004
Nivå 1 · Novis

I min förra skola HATADE jag mina lärare bla. pga. det här ämnet.. ja fråga tex in kompis "Vilken Tid slutar vi" då åkte ju ut från klassrumet, å fick inte komma in medans min kompis skrek till en annan i hörnet på klassrummet "Ska vi va idag" ashögt :(

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

isåfall säger jag knäpp fröken!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in