ELF Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 (redigerat) :visslar: Lalalaaa :visslar: Jag tror inte jag behöver ställa min fråga till dig Mega93 :P Redigerat 21 December 2007 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 (redigerat) Jag är gjärna med också jag kan hjälpa till lite med designen till hemsidan (om det inte redan finns någon som gör det) Annars så kan jag vara med på lite ideér, det hade alltid varit lite kul :) EDIT: Jag har kvar mitt gamla centrycraft på denna dator :) PM:a gjärna mig Mega93 om jag kan vara med :) //SweetKelly B) Redigerat 23 December 2007 av SweetKelly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Om någon skulle råka ha en serverburk körandes hemma och skulle kunna tänka sig att hosta Centrycraft servern så skulle det vara toppen (Givetvist ingår privilegier). Servern själv är mycket datorvänlig och inte alls en prestandadödare, så ingen kraftdator behövs.Om du inte har någon än, så kan jag göra det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Om någon skulle råka ha en serverburk körandes hemma och skulle kunna tänka sig att hosta Centrycraft servern så skulle det vara toppen (Givetvist ingår privilegier). Servern själv är mycket datorvänlig och inte alls en prestandadödare, så ingen kraftdator behövs.Om du inte har någon än, så kan jag göra det :) Jag tror Nossload sa att han kunde hosta servern om jag inte missuppfattat allt, men vi får se :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Hur går det. Kommer du fram till något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reggin Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 (redigerat) haha kommer hacka det precis som förra gången :P , hoppas servern inte kraschar som förut... var inte poison typ admin lr ngt på det spelet? kommer ihåg att det var typ han som bannade mig :P Edit: läste igenom inläggen och såg poisons inlägg :P det var visst du som bannade mig. men jag hoppas inget gick sönder... Redigerat 26 December 2007 av reggin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 (redigerat) Om någon skulle råka ha en serverburk körandes hemma och skulle kunna tänka sig att hosta Centrycraft servern så skulle det vara toppen (Givetvist ingår privilegier). Servern själv är mycket datorvänlig och inte alls en prestandadödare, så ingen kraftdator behövs. Om du inte har någon än, så kan jag göra det :) Jag tror Nossload sa att han kunde hosta servern om jag inte missuppfattat allt, men vi får se :) Sorry för att jag varit lite ofokuserad på projektet men ja, det är helt korrekt. Btw, har skaffat mer ram så nu är det nog enklare. Redigerat 26 December 2007 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 (redigerat) Om någon skulle råka ha en serverburk körandes hemma och skulle kunna tänka sig att hosta Centrycraft servern så skulle det vara toppen (Givetvist ingår privilegier). Servern själv är mycket datorvänlig och inte alls en prestandadödare, så ingen kraftdator behövs. Om du inte har någon än, så kan jag göra det :) Jag tror Nossload sa att han kunde hosta servern om jag inte missuppfattat allt, men vi får se :) Sorry för att jag varit lite ofokuserad på projektet men ja, det är helt korrekt. Btw, har skaffat mer ram så nu är det nog enklare. Projektet ligger lite på on-hold just nu, brist på arbetskraft xD Vi får se hur det blir. Har dock gamla Centrycraft om någon skulle vela hosta den för skoj skull -_'- Redigerat 26 December 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jag tänkte bara fråga dom som har Sprite:s har ni gjort några för ni kan väll addda min msn eller nåtför jag behöver sånna för att designa hemsidan :D [email protected] e min msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Har du SourceCoden eller är det bara spelet i sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Har du SourceCoden eller är det bara spelet i sig? Gamla Centrycraft har jag bara spelet i sig kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Ok. Annars så kunde jag ha tagit mig en titt på koden och kollat hur det var uppbyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.