Centrycraft 2.0 kom ut länge sedan.
Beta av 3.0 också.
lulz
Centrycraft 2.0 kom ut länge sedan.
Beta av 3.0 också.
lulz
↗ till inläggetJag förstår inte hur du fick det till ett skämt? Vill du ha ett skämt så kolla på den nuvarande sidan.
öö, ja men 15kr / timman blir ju för tusan 360kr / dag vilket blir 2520kr / veckan vilket blir 10080kr / månaden!
ON: Jag akn vara med jag kan väll lite si sådär i Visual Basic 6.. har väll gjort några trainers förut dock.
↗ till inläggetCentrycraft 2.0 kom ut länge sedan.
Beta av 3.0 också.
lulz
Jaja, jag har som sag alldrig varit i kontakt med Centrycraft innan.
Men det verkar som ett låvande spel för de yngre...
↗ till inlägget↗ till inläggetJag förstår inte hur du fick det till ett skämt? Vill du ha ett skämt så kolla på den nuvarande sidan.
öö, ja men 15kr / timman blir ju för tusan 360kr / dag vilket blir 2520kr / veckan vilket blir 10080kr / månaden!
ON: Jag akn vara med jag kan väll lite si sådär i Visual Basic 6.. har väll gjort några trainers förut dock.
....
kanske tar runt 3 timmar?
Jag betalar ingen för att göra något som jag kan göra själv, hoppades bara att någon skulle vara snäll nog att göra det gratis då det skulle sparat mig en massa tid, men det är inga problem för mig att göra sidan.
Och den tidigare Centrycraft har varit mer av en testprodukt, en rolig grej. Nu satsar jag mer på att få spelet gjort, och bra gjort.
Ursäkta om jag är lite tjatig... :P
Men varför inte adda dem på msn som du har bestämt dig för att ha med?
Vill gärna veta om jag får vara med och programmera. Vill testa vad jag kan åstakomma...
Om man är redo att betala så finns det MYCKET MYCKET bättre ställen att söka på än på fuska.se...
Så sluta kräv pengar av dem!
↗ till inläggetOm man är redo att betala så finns det MYCKET MYCKET bättre ställen att söka på än på fuska.se...
Så sluta kräv pengar av dem!
Öhm, tack............. Tror jag :S
:visslar: Lalalaaa :visslar:
Jag tror inte jag behöver ställa min fråga till dig Mega93 :P
Jag är gjärna med också jag kan hjälpa till lite med designen till hemsidan (om det inte redan finns någon som gör det)
Annars så kan jag vara med på lite ideér, det hade alltid varit lite kul :)
EDIT: Jag har kvar mitt gamla centrycraft på denna dator :)
PM:a gjärna mig Mega93 om jag kan vara med :)
//SweetKelly B)
↗ till inläggetOm du inte har någon än, så kan jag göra det :)Om någon skulle råka ha en serverburk körandes hemma och skulle kunna tänka sig att hosta Centrycraft servern så skulle det vara toppen (Givetvist ingår privilegier). Servern själv är mycket datorvänlig och inte alls en prestandadödare, så ingen kraftdator behövs.
↗ till inlägget↗ till inläggetOm du inte har någon än, så kan jag göra det :)Om någon skulle råka ha en serverburk körandes hemma och skulle kunna tänka sig att hosta Centrycraft servern så skulle det vara toppen (Givetvist ingår privilegier). Servern själv är mycket datorvänlig och inte alls en prestandadödare, så ingen kraftdator behövs.
Jag tror Nossload sa att han kunde hosta servern om jag inte missuppfattat allt, men vi får se :)
Hur går det. Kommer du fram till något?
haha kommer hacka det precis som förra gången :P , hoppas servern inte kraschar som förut... var inte poison typ admin lr ngt på det spelet? kommer ihåg att det var typ han som bannade mig :P
Edit: läste igenom inläggen och såg poisons inlägg :P det var visst du som bannade mig. men jag hoppas inget gick sönder...
↗ till inlägget↗ till inläggetOm någon skulle råka ha en serverburk körandes hemma och skulle kunna tänka sig att hosta Centrycraft servern så skulle det vara toppen (Givetvist ingår privilegier). Servern själv är mycket datorvänlig och inte alls en prestandadödare, så ingen kraftdator behövs.
Om du inte har någon än, så kan jag göra det :)
Jag tror Nossload sa att han kunde hosta servern om jag inte missuppfattat allt, men vi får se :)
Sorry för att jag varit lite ofokuserad på projektet men ja, det är helt korrekt. Btw, har skaffat mer ram så nu är det nog enklare.
↗ till inlägget↗ till inläggetOm någon skulle råka ha en serverburk körandes hemma och skulle kunna tänka sig att hosta Centrycraft servern så skulle det vara toppen (Givetvist ingår privilegier). Servern själv är mycket datorvänlig och inte alls en prestandadödare, så ingen kraftdator behövs.
Om du inte har någon än, så kan jag göra det :)
Sorry för att jag varit lite ofokuserad på projektet men ja, det är helt korrekt. Btw, har skaffat mer ram så nu är det nog enklare.
Projektet ligger lite på on-hold just nu, brist på arbetskraft xD Vi får se hur det blir. Har dock gamla Centrycraft om någon skulle vela hosta den för skoj skull -_'-
Jag tänkte bara fråga dom som har Sprite:s har ni gjort några för ni kan väll addda min msn eller nåtför jag behöver sånna för att designa hemsidan :D
[email protected] e min msn
Har du SourceCoden eller är det bara spelet i sig?
↗ till inläggetHar du SourceCoden eller är det bara spelet i sig?
Gamla Centrycraft har jag bara spelet i sig kvar.
Ok. Annars så kunde jag ha tagit mig en titt på koden och kollat hur det var uppbyggt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in