Hoppa till innehåll

Söker Medarbetare I Ett Nytt Gammalt Projekt :)


Gäst Mega93
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vilket/vilka programmeringsspråk ska spelet skrivas i? Om det är något som ska ändas ex. buggar.

 

Oj, såg inte att han skrivit "vilket språk det ska skrivas I" :P

 

Visual Basic

 

Det kan jag tyvärr inte... men e det inte lite likt c+/c++?

 

Tror jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilket/vilka programmeringsspråk ska spelet skrivas i? Om det är något som ska ändas ex. buggar.

 

Oj, såg inte att han skrivit "vilket språk det ska skrivas I" :P

 

Visual Basic

 

Det kan jag tyvärr inte... men e det inte lite likt c+/c++?

 

Inte det minsta.

Skulle spelet kodas i c/c++ skulle du behöva lära dig windows graphics också.

Skulle vara otroligt mer invecklat.

 

 

50-60?? Jag trodde det mer var runt 150-200.. Hur många fuskare hade vi? Iallafall på den mapen med spindlarna som attackerade bara man kom in ^^ Oj vad folk AFK-Levlade där. Sen kommer ju Darzak och kör sitt lama speedhack...
150-200? lol!

Var ju rätt aktivt till en början, då började jag, du, och kevve mappa på Level 100 world och admin area eller vad f*n det hette, sen började det dö ut, och till slut fanns det bara du och jag inne.

 

Fuskare hade vi bara en av. Första var ju ett test, då Mega kom med sin fuck-up-server hack.

Det gick ju åt h*lvete för oss allihopa på testet.

Andra gången Mega testade oss kom jag på honom direkt, så det gick ingen vidare för honom ^_^

 

Sen så kom darzak med sitt "hack" som snabbade upp processorn.

Honom bannade man på direkten.

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilket/vilka programmeringsspråk ska spelet skrivas i? Om det är något som ska ändas ex. buggar.

Oj, såg inte att han skrivit "vilket språk det ska skrivas I" :P

 

Visual Basic

 

 

Haha, man ser inte allt :D

Men Visual Basic 6 kan jag en hel del om och håller på att gå över till Visual Basic.NET.

Jag är mer än gjärna med och försöker utveckla koden till spelet.

Men jag kan tyvärr inget om kommunikation mellan datorer.

 

Du kan ju alltid kolla min hemsida elfcodes.reklam och se vad jag har gjort.

Fast jag har ju inte direkt blivit färdig med något av de större programmen innan jag fortsatt med något nytt :P

 

Skulle bra tillägga det att man kan ju skriva något på Centrycraft hemsidan i stil med (på engelska):

Vi håller på att utveckla ett Centrycraft 2.

Vi vet ej när det kan vara färdigt, men vi hoppas att ni kommer gilla den nya versionen.

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår inte hur du fick det till ett skämt? Vill du ha ett skämt så kolla på den nuvarande sidan.

öö, ja men 15kr / timman blir ju för tusan 360kr / dag vilket blir 2520kr / veckan vilket blir 10080kr / månaden!

 

ON: Jag akn vara med jag kan väll lite si sådär i Visual Basic 6.. har väll gjort några trainers förut dock.

Redigerat av Wico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår inte hur du fick det till ett skämt? Vill du ha ett skämt så kolla på den nuvarande sidan.

öö, ja men 15kr / timman blir ju för tusan 360kr / dag vilket blir 2520kr / veckan vilket blir 10080kr / månaden!

 

ON: Jag akn vara med jag kan väll lite si sådär i Visual Basic 6.. har väll gjort några trainers förut dock.

 

....

 

kanske tar runt 3 timmar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag betalar ingen för att göra något som jag kan göra själv, hoppades bara att någon skulle vara snäll nog att göra det gratis då det skulle sparat mig en massa tid, men det är inga problem för mig att göra sidan.

 

Och den tidigare Centrycraft har varit mer av en testprodukt, en rolig grej. Nu satsar jag mer på att få spelet gjort, och bra gjort.

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta om jag är lite tjatig... :P

Men varför inte adda dem på msn som du har bestämt dig för att ha med?

Vill gärna veta om jag får vara med och programmera. Vill testa vad jag kan åstakomma...

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...