Man
27 år
Azeroth, Ohio
USA
står det bredvid hans pic.. men hur hans myspace är på svenska kan man undra
Man
27 år
Azeroth, Ohio
USA
↗ till inläggetMan
27 år
Azeroth, Ohio
USA
Mm, men svaren är också på svenska.
t.ex.
Status: I ett förhållande
↗ till inläggetmen hur hans myspace är på svenska kan man undra↗ till inläggetStatus: I ett förhållande
Om frågorna är typ: Your Personal Situation: Sen får man välja i en lista så kan sidan ha en kod som gör så din dator omvandlar svaren till svenska, och frågorna också. men om man skriver in svaren för hand så går de inte. men gissar på att de står på engelska för en amerikansk dator eller kinesiska för en kinesisk dator, (dom kan ju vara kinesiska men programmerade så det är svenska, så börja inte "Det står made in china på min!!")
hej ja vet inte hur man får guld kan ngn hjälpa mej ?
Ja det var en bra hemsida! Har lagt till den på Mina favoriter och använder den ibland :)
Hmm undrar hur man får glider..
Do´h Läste att de var gratis wow glider xD
OMFG TY!! love u m8 (a)
funkar den fortfarande?
inte för mig... :(
Nej dom har uppdaterat sidans login så därför funkar det inte längre
Finns det några andra gratis guider då? :)
Jag kan bara ladda ner den en gång <_< . Råka kryssa ner den!
IMBA xD Fett kollt på mapen lite iriterrande när man ska se prickarna när ma är i team typ om Ferlliio är i tanaris så är det 50 prickar som licknar just den prciken som en spelare är på kartan (om ni fattar) xD
↗ till inläggetHehe, fattar vad du menar.IMBA xD Fett kollt på mapen lite iriterrande när man ska se prickarna när ma är i team typ om Ferlliio är i tanaris så är det 50 prickar som licknar just den prciken som en spelare är på kartan (om ni fattar) xD
Men det är nog en sak man kommer vänja sig vid.
Länken med installationen funkar inte för mig
har bara en fråga, vet att man får använda addons så jag undrar bara får man använda ingame leveling guide också då?
och guiden funkar inte (hur man installerar)
den värkar riktigt bra i alla fall ^^
↗ till inläggethar bara en fråga, vet att man får använda addons så jag undrar bara får man använda ingame leveling guide också då?
Ja, sålänge du inte bottar eller dyl.
Funkar den eller ??
↗ till inläggetokej vad bra, fattar inte varför man skulle vilja botta wow ^^↗ till inläggethar bara en fråga, vet att man får använda addons så jag undrar bara får man använda ingame leveling guide också då?
Ja, sålänge du inte bottar eller dyl.
och jag har inte testat ännu
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in