jag undrar om vilken figur ni skulle vara i kingdom hearts 2 ni får bara välja en figur :unsure:
Vilken Figur Skulle Ni Vilja Vara I Kingdom Hearts 2?
Sora, the chosen one xD
Håller med Yaizmat såklart :lol: De var ett tag sen man såg av dig förestern Yiaz... så säger hej på dig :D
Sora är ganska nice :)
Sora :0
I 2:an så skulle jag vilja vara Riku, men sora är inte långt efter :3
Jag skulle vilja vara Terra (Enigmatic Soldier) från KHII Final Mix.
Jag skulle vilja va ven p.g.a att han liknar Roxas vilket är min favo figur men han är ju bara en nobody o är inte med så mycket så det blir ven
↗ till inläggetJag skulle vilja va ven p.g.a att han liknar Roxas vilket är min favo figur men han är ju bara en nobody o är inte med så mycket så det blir ven
Ven är inte med i Kingdom hearts 2. Roxas är ofta med... man spelar till och med som honom :huh:
whops upfattade frågan fel :rolleyes: men jag tycker inte om att Roxas o Sora förenas o så mycket är han ändå inte med i 2an.
sora så klart :medieval:
roxas och njuta av den fridfulla livet i TWT
Roxas (älskar fighten när man möter Axel och har Oblivion och Oathkeeper och slåss med)
Sora såklart. Han är ju som sagt " the chosen one " Och han får ju sitt lyckliga slut.
Men den coolaste karaktären i KH2 tycker jag är Alex, sen är ju Donald alltid kunglig
Långben, vem annars? XD
sora :wub:
Sora, the chosen one.^^ Men väljer också honom för hans positiva inställning!! =D
riku lätt :P
i slutet av kh:com
riku: what are u making me chose now ?diz : will u chose the path to light ? or the path to darkness ?
mickey : neither
riku : im taking the midle
diz : u mean twillit road to nightfall?
riku : no...
riku : the road to dawn
so j**la epic :D:D
hehe ja har bara 1an så ja vet inte om 2an men har läst mangan o jag gillar Axel tror ja han heter .. ha nva tydligen bästa vän me Roxas ^^. hehe ja grät lite :P shhh its a secret
sephiroth:evil: