finns det till x-box?? ele x-box 2??
Wrestling!
X-box 2 finns inte än.
Det finns till Xbox men det verkar inte vara en så rolig genre.
e de det man slåss i trädgården??????isåfall finns det på xbox...
tänker du på backyard wrestling?e de det man slåss i trädgården??????isåfall finns det på xbox...
det är så j*vla kul!
har inte kört det........men det verkar brutalt..hehehe :D
okej.. det är det.. man kan ta upp allt möjligt från backen och slåss med, som till exempel skiftnycklar, träplankor och massa andra saker.. och så kan man klättra upp på tak och gör magplask på den andra. och kasta bildäck, stolar, bord, glasflaskor och sånt på varann..
fett.....inne på trdition stod att det rekomenderades för personer över 18 år....
jepp, det är 18år åldersgräns på det spelet..
verkar nyttigt att det e 18-års gräns!
men nyttigt hit och nyttigt dit... vem bryr sig.. alla gillar blodiga brutala spel..
det är ju trots allt bara ett spel..
håller med aidsacunt......men det gör inte mina föräldrar....
itte jag...men nyttigt hit och nyttigt dit... vem bryr sig.. alla gillar blodiga brutala spel..
det är ju trots allt bara ett spel..
blir du påverkad eller...?? :P
han får nog hålla sig till pokémon ett tag. :lol:
äh håll snattran, din lilla bakterie! e man nu helt plötsligt töntig bara för att man itte gillar att skjuta sönder varandra så att blodet forsar??? :angry:han får nog hålla sig till pokémon ett tag. :lol:
men gå nån annanstans om du inte gillar riktiga spel.. det finns nog nån bögig pokémon tråd nånstans som du kan prata om dina skit spel..
det e ju ball att det sprutar blod..vill du va med oss grabbar får du va som grabbar.slut
e håll truten din lille snakeshit! jag e ingen pokefan! dra dit dina skinkor flaxar! och förressten bongobob, jag e mer som en kille en va du nånsin kan bli... :lol:men gå nån annanstans om du inte gillar riktiga spel.. det finns nog nån bögig pokémon tråd nånstans som du kan prata om dina skit spel..
ska vi slåss eller?jag kommer krossa din skalle och bryta alla dina ben i hela kroppen.Sedan kommer jag båla dig bål och spika upp dig på vägen..sedan skjuter jag sönder hela kroppen och slänger dig i en sjö...och förressten bongobob, jag e mer som en kille en va du nånsin kan bli... :lol: