Gäst TheWho Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Om eleverna jobbar individuellt och det inte stör lektionerna på något sätt så kan jag inte se några problem i att eran lärare äter på lektionen. Men det kan störa lektionen annars, och det kan det såklart också göra om alla elever ska äta under lektionen. Men jag tycker att det är fel att ni ska få tugga nikotintuggummi. Om inte lektionen störs på något sätt så ska läraren få äta enligt mig. Om läraren inte undervisar, går igenom saker och liknande så ska hon få äta. Eleverna ska inte få äta något, och inte heller få tugga tuggummi. Det är vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Jag tycker att lärarna ska föregå med gott exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Jag tycker att lärarna ska föregå med gott exempel.Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Jag tycker att lärarna ska föregå med gott exempel.Håller med! japp Mumutio :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 tja, det beror på om dt är en regel dom bara "Hittat" på eller om den faktiskt är skriven om den är skriver att man ike får äta på lektionen så får inte heller lärarna det. vi får varken äta eller dricka i klassrummen, och vi har fått alla löärare förutom 1 att följa reglerna, den sista säjer att om han ej får sitt kaffe vill vi inte va där... han har rätt T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 är det rätt att våran lärare ska få äta på sin lektioner? det gör våran lärare, och när man själv äter ngt så blir hon sur. och om man har ett nikotintugummi(stavning) så får man ha det för hon. Men om man tuggar ett vanligt tuggumi så blir hon sur. är detta rätt att det är så? Då har er lärare redan övertygat er elever, som är ett fördömme till er, att det är rätt att äta på lektionerna. Med andra ord får läraren skylla sig själv. Denna regeln finns fördmodligen för att godis, dricka etc. i många fall stör undervisningen. Denna regel får ni försöka ändra med er lärare. Dock helt fel att läraren bryter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 är det rätt att våran lärare ska få äta på sin lektioner? det gör våran lärare, och när man själv äter ngt så blir hon sur. och om man har ett nikotintugummi(stavning) så får man ha det för hon. Men om man tuggar ett vanligt tuggumi så blir hon sur. är detta rätt att det är så?Nej, inget äter ngt på min skola. Ps. Röker du eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 är det rätt att våran lärare ska få äta på sin lektioner? det gör våran lärare, och när man själv äter ngt så blir hon sur. och om man har ett nikotintugummi(stavning) så får man ha det för hon. Men om man tuggar ett vanligt tuggumi så blir hon sur. är detta rätt att det är så?Nej, inget äter ngt på min skola. Ps. Röker du eller? nej, men många andra gär det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 En lärare som äter på lektionstid? Låter inte som en särskilt seriöst en... Men får lärarna äta borde eleverna få det. Hela min skolgång så har vi fått äta bara det inte stör andra, så jag har aldrig riktigt haft detta problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 En lärare som äter på lektionstid? Låter inte som en särskilt seriöst en... Men får lärarna äta borde eleverna få det. Hela min skolgång så har vi fått äta bara det inte stör andra, så jag har aldrig riktigt haft detta problem. men du har ju inte haft en cp lärare som tror hon äger allt... lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 En lärare i vår skola dricker öl på timmarna och framför allt: på sammagång läser han p*rr tidningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 En lärare i vår skola dricker öl på timmarna och framför allt: på sammagång läser han p*rr tidningarsäkert, och min pappa heter Bush. han bor i luften i rymden :D ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.