Hoppa till innehåll

Majora´s Mask


Julihann
 Dela

Rekommendera inlägg

Vem ska man ge ägarbeviset för deku flower i träsket för att komma vidare till nästa blomma? Och mannen som äger båthuset vart är hans son så man kan ta kort av honom och sedan ge det till killen som äger båthuset? Zora killen som tycker om Lulu så mycket att han vill ha ett fottografi av henne. På vilket ställe ska hon stå på för att han ska bli nöjd och vad ska man göra före det?

 

 

Det var nog allt.

 

MVH

 

Från mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har för mig att du ska ge lappen vidare till deku killen på zora stället. He, he andvänder lätta ord för Julihann!!

Vadå lätta ord? Tror du jag är dum eller? Och jag har redan provat det!

 

Hjälp mig någon! vad gör jag för fel igentligen? Har kollat guiden som står på min egen profil men där står det inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Testa med olika masker (Deku Mask, Goron Mask, Zora Mask). Ibland så säger han bara typ "I'm sorry, but I can only sell to zoras" eller liknande och sen tror jag att han säljer den till antingen vanliga Link eller Mikau. Det är bara att nöta om jag kommer ihåg rätt.

 

Men du måste ha klarat Great Bay Temple innan!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa med olika masker (Deku Mask, Goron Mask, Zora Mask). Ibland så säger han bara typ "I'm sorry, but I can only sell to zoras" eller liknande och sen tror jag att han säljer den till antingen vanliga Link eller Mikau. Det är bara att nöta om jag kommer ihåg rätt.

 

Men du måste ha klarat Great Bay Temple innan!!

Tack men jag kom på det senare ... man ska ha den masken på sig ex, dekun på zora stället, ska man ha på sig goron masken. För då påminner den honom om bergen. Och så gör man med de följande.

 

Men jag behöver fortfarande hjälp med Tingle när man ska ta kort på honom. Eftersom killen som äger båthuset i träsket inte tar imot det! Så jag skulle uppskatta om någon kunde hjälpa mig med det, tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...