jag tycker Duff McKagan-guns n roses. såklart!
Vem Är Den Bästa Basspelaren?
John Deacon - Queen.
jaco pastorius. lyssna.
Marco Hietala-Nightwish! Bra sångröst har han också...
CJ Ramone är soft också....
Roger Waters! (spelade i pink floyd)
Flea från RHCP lätt :)
↗ till inläggethan är bra.
Karin Axelsson i Sonic Syndacate e rätt bra imo..
Fast Jason Southwell i Evergreen Terrace e rätt grymm me!
Duff från Guns n roses inte Flea...LOL
det är bra!
Alex Webster
Tom Araya
OMFG. Guns N Roses? Det finns bättre än dom. Men du har en åsikt. Min är Nikki Sixx - Mötley Crüe
geezer butler i black sabbath
John Deacon i Gueen, annars Flea i RHCP.
↗ till inläggethan lyssnar min kompis på. ja, jag gillar han med.OMFG. Guns N Roses? Det finns bättre än dom. Men du har en åsikt. Min är Nikki Sixx - Mötley Crüe
Flea - RHCP
Steve Harris - Iron Maiden
Victor Wooten
↗ till inläggetOMFG. Guns N Roses? Det finns bättre än dom. Men du har en åsikt. Min är Nikki Sixx - Mötley Crüe
Guns är skickligare musiker än Motörhead, så tro inte att du är cool bara för att du börjat lyssna på lite metal.
↗ till inläggetglam rock eller metal.. glam är ngt med bögar.↗ till inläggetOMFG. Guns N Roses? Det finns bättre än dom. Men du har en åsikt. Min är Nikki Sixx - Mötley Crüe
Guns är skickligare musiker än Motörhead, så tro inte att du är cool bara för att du börjat lyssna på lite metal.
↗ till inläggetglam rock eller metal.. glam är ngt med bögar.↗ till inläggetOMFG. Guns N Roses? Det finns bättre än dom. Men du har en åsikt. Min är Nikki Sixx - Mötley Crüe
hahaha, vi säger så...