💬
Logga in
Fuska.se

Är Jag För Töntig?

44 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Haha, om du tror vi gör det bland tjejer så har du fel.

Vi gör det bara när vi j*vlas med varandra inom gruppen.

Man kan ju inte vara nördig bland det andra könet.

Dessutom är jag inte mentalt yngre än dig heller, jag är nog minst lika mogen, jag använder det bara inte så ofta. :)

Snackar med ALLT och alla?? Heh så du snackar typ med en brevlåda?

Nejnej, bara de brevlådor jag träffat förut och vissa nya jag träffar.

Brevlådor i gränder brukar jag dock undvika. ;)

Senast ändrad:

16 Dec 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag har precis börjat i mariaskolan och inga tjejer värkar gilla mig. Jag har gått här i en månad.

Jag brukar oftast dra skämt, men ingen skrattar åt dem. Bara jag, en bortglömd nolla. Min kompisar tycker att mina skämt är så dåliga att dem skratar. Snälla ge mig nåt tips jag kan göra. Snälla jag mår inte bra utan kärlek. :(

HAHAHA förlåt f*n men såg så roligt ut ba: ja drar skämt men ingen skrattar bara jag. en bortglömd nolla xD men klart de kommer tillslut ja har inte heller många brudar efter mej bara 1:P

19 Dec 2007
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag är äldre än dig? Lol.

Jag typ snackade om mental ålder ;) För mentalt så är jag nog äldre än dig då jag knappast skulle fejka slagsmål och kasta mat :huh: Vissa åldras snabbare än andra.... Och i det här fallet har man åldrats saktare än andra ;)

Jo det har du rätt i Mega, Jag e dock bara 12 år men mentalt sätt e jag nog äldre ön han oxå :P

28 Dec 2007
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag är äldre än dig? Lol.

Jag typ snackade om mental ålder ;) För mentalt så är jag nog äldre än dig då jag knappast skulle fejka slagsmål och kasta mat :huh: Vissa åldras snabbare än andra.... Och i det här fallet har man åldrats saktare än andra ;)

Jo det har du rätt i Mega, Jag e dock bara 12 år men mentalt sätt e jag nog äldre ön han oxå :P

Ja, du skriver inte som en 12 åring.. Om jag itne skulle veta hur gammal du e skulle jag tro att du typ är 16 år.. :D
3 Feb 2008
Nivå 3 · Lärling

No lol nog e jag efter tjejer också

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in