DDDD Skrivet 9 December 2007 Rapport Skrivet 9 December 2007 jag har gått vägen till sunyshore city men det är en gubbe där som bara säger att staden har fått strömavbrått,MEN HUR SKA JAG KOMMA IN I STADEN!?!?!?!?!?!?! snäällllaaa svara snabbt .::.
Lostavenue Skrivet 9 December 2007 Rapport Skrivet 9 December 2007 Vet ej, men hur kommer man till Snowpoint City?
DDDD Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Skrivet 9 December 2007 du ska vänta tills du har klarat sjätte gymmet och kan använda surf far så till canalve city, när du har klarat gymmet där så kommer tyson och möter dig..... du pratar men professor rowan och till sist kan du gå dit (DETTA VAR HR MAN KOM TILL SNOWPOINT SNÄLLA FRÅGA INGET I DENNA TRÅD BARA SVARA PÅ MIN FRÅGA) (hur man kommer till sunyshore city)
Lostavenue Skrivet 9 December 2007 Rapport Skrivet 9 December 2007 Men hur kommer man förbi Team Galactic som blockerar vägen?
JackGBG Skrivet 10 December 2007 Rapport Skrivet 10 December 2007 du ska vänta tills du har klarat sjätte gymmet och kan använda surf far så till canalve city, när du har klarat gymmet där så kommer tyson och möter dig..... du pratar men professor rowan och till sist kan du gå dit (DETTA VAR HR MAN KOM TILL SNOWPOINT SNÄLLA FRÅGA INGET I DENNA TRÅD BARA SVARA PÅ MIN FRÅGA) (hur man kommer till sunyshore city) Du ska fånga dialga /palkia
VanHooters Skrivet 11 December 2007 Rapport Skrivet 11 December 2007 Högst uppe i MT. Coronet efter gym nr. 7.
DDDD Skrivet 13 December 2007 Författare Rapport Skrivet 13 December 2007 men wtf?? gym nr 7 är i sunyshore city och man moste komma in för att komma in?????? lolz hur kommer man in till sunyshore city??
Escain Skrivet 13 December 2007 Rapport Skrivet 13 December 2007 http://www.serebii.net/diamondpearl/gymleaders.shtml Sunyshore har det åttonde gymmet... För att komma dit måste du ha 7 nålar och ha mött Dialga/Palkia.
DDDD Skrivet 14 December 2007 Författare Rapport Skrivet 14 December 2007 jag har 7 nålar.... men var är högst upp??? kan ni förklara lite bättre?????
dark_master Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 jag behöver också hjälp med et!!! Jag kan inte komma till toppen av Mt. Coronet. det står en "lost galactic grunt without any pokeon" ivägen. och jag har inte waterfall och man måste klara åttonde gymmet för att använda den. hur kommer man förbi galactic grunten?????
MonkeyPants Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 är lite noobig på det här men var ligger mt.coronet?
Rekommendera inlägg