💬
Logga in
Fuska.se

Ditt Favorit Addon?

76 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

CT Raid har jag funderat på, Kan du visa hur det ser ut? :D

Man ser den inte och den är värdelös om du inte är 70 och raidar

Eller inte, om du inte kan se den så är du en noob.

bilder,

http://www.protectorate.eu/gfx/guides/003.gif

http://img428.imageshack.us/img428/8793/screen7xz.jpg

http://warlet.pookality.com/plague/ctraid/ctrafiles/additionaloptions.jpg

Hmmm? Du är i en raid, och man ser den inte om man inte är det

Om man är inte är vad?

Om man är inte är vad?

I en raid menar han nog.

som ja har sagt många gånger skillade pers kör utan addons :D

↗ till inlägget

som ja har sagt många gånger skillade pers kör utan addons :D

Tvärt om, skillade kör alltid me addons :>

håller med crys, man är mobbad om man inte har några addons-_-

coords (meta map) bagsen (bagnon:P) sen kör ja nature enemy castbar men bara till så att ja hör unreal tournament ljudet när ja dödar nån :D...titan panel för att de ser skönt ut, omni cc e f*n min favorit. Ktm threat meter har ja bara när ja tankar men omni cc iaf min favo :>

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag ska skaffa AddOns efter Julafton för då e jag runt 20+ :D

Ska du lira på julafton ?? :o lol

Efter Julafton....Det kan vara 2 - 3 dar ju? Men annandan såklart :D

27 Dec 2007

Atlas loot FTW!

kör även med auctioneer(stava) och titan bar och massa sån skit :D

↗ till inlägget

T.ex. man är skit mobbad om man cyklar utan stödhjul eller om man gör annat utan handikapp, jo f*n du har rätt, alla är skit mobbade om dom inte har massa handikapp.. jo.. nu när du säger de... fy f*n att jag inte tänkt på de innan... vart la jag stödhjulen nu då? jo du fick dom ju, kan jag få tillbaka dom?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

T.ex. man är skit mobbad om man cyklar utan stödhjul eller om man gör annat utan handikapp, jo f*n du har rätt, alla är skit mobbade om dom inte har massa handikapp.. jo.. nu när du säger de... fy f*n att jag inte tänkt på de innan... vart la jag stödhjulen nu då? jo du fick dom ju, kan jag få tillbaka dom?

lol

vet du inte hur man laddar ner addons, eller nåt :]?

Hmm.. Kör bara med två addons, som jag tkr e rätt så bra..

QuestHelper och FloAspectBar

↗ till inlägget

jo men tänker kritiskt, varför skulle man vara mobbad bara för man är bättre? klarar man och spela utan massa handikapp är man ju bättre -.-

↗ till inlägget
↗ till inlägget

jo men tänker kritiskt, varför skulle man vara mobbad bara för man är bättre? klarar man och spela utan massa handikapp är man ju bättre -.-

Ne, för att tex. raida måste man ha addons för att kunna göra det bra. Om man inte har Threat meter så får man oftast overaggro och dör.

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är inget j*vla handikapp, det är som att föredra en Worn Dagger över Ashbringer.. nää ashbringer hjälper för mycket, jag tycket det är handikapp!
28 Dec 2007

Men asså, Addon.. Add on.. ashbringer är ju en del av spelet -.- precis som en cykel, stödhjul är ju nått man sätter dit, en add on..

Ne, för att tex. raida måste man ha addons för att kunna göra det bra. Om man inte har Threat meter så får man oftast overaggro och dör.

men om man kan spela utan addons så vet man ju ungefär när man tar aggro, det är ju de jag snackar om, kan man spela utan addons är man inte mobbad, man är bättre. Det är kanske lättare att spela med addons som säger exakt när man tar aggro eller när nått händer, men man är ju inte mobbad om man inte spelar me dom och klarar att spela utan.

Senast ändrad:

Cartographer, Titan Panel, och LightHeaded är sköna.

29 Dec 2007
↗ till inlägget

Men asså, Addon.. Add on.. ashbringer är ju en del av spelet -.- precis som en cykel, stödhjul är ju nått man sätter dit, en add on..

men om man kan spela utan addons så vet man ju ungefär när man tar aggro, det är ju de jag snackar om, kan man spela utan addons är man inte mobbad, man är bättre. Det är kanske lättare att spela med addons som säger exakt när man tar aggro eller när nått händer, men man är ju inte mobbad om man inte spelar me dom och klarar att spela utan.

Jo de kanske sant, men när de gäller Threat meter är det nästan omöjligt att veta på vilken % Threat man har.

Några addons visar också när olika bossar gör olika spells och sånt, och de kan man inte heller veta. Då blir det lättare me addons.

Senast ändrad:

30 Dec 2007
↗ till inlägget

jaha, men att ta det som ett "handikapp" är löjligt

vill du veta en sak? när du startar spelet för första gången, finns det addons i din addon map som blizzard har lagt in, så därför är alla sämre? du har ju ingen aning

http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/addons.jpg

there you go

↗ till inlägget
↗ till inlägget

jaha, men att ta det som ett "handikapp" är löjligt

vill du veta en sak? när du startar spelet för första gången, finns det addons i din addon map som blizzard har lagt in, så därför är alla sämre? du har ju ingen aning

http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/addons.jpg

there you go

Coolt tema på din dator :cool:

AtlasLooter ATM.

Offtopic: Någon som vet nått bra tanking addOn, den ska säga när man förlorar aggro på sitt target samt vilket target och vem som har aggro.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in