💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Generation Är Du På?

18 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Själv har jag gjort en familj som är på sin 3:e generation :)

20 Dec 2007
Nivå 4 · Lärling

Min är på 2:a generatonen

4 Jan 2008
Nivå 1 · Novis

Min var på femtonde tror jag men datorn raderade den :( :( :(

5 Jan 2008
Nivå 1 · Novis

4 generationer är nog de högsta jag har kommit till. :)

6 Jan 2008
Nivå 2 · Novis

Jag hadde en familj som var på ungefär 58 ... men när jag installerade året runt hände något så det gick inte att spela sims längre :(

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Jag hadde en familj som var på ungefär 58 ... men när jag installerade året runt hände något så det gick inte att spela sims längre :(

58 generationer O.O

Som sagt var jag på 3:e men blev tvungen att stoppa allt pga. av att en i familjen gick till universitet och och då orka jag inte fortsätta.

Senast ändrad:

7 Jan 2008
Nivå 4 · Lärling

Orkar inte hålla i ordning det.. Förresten spelar ja olika familjer som gör det ännu svårare att hålla koll. ^^

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #8
↗ till inlägget

Orkar inte hålla i ordning det.. Förresten spelar ja olika familjer som gör det ännu svårare att hålla koll. ^^

Gör jag också, för det mesta ^^

10 Jan 2008
Nivå 1 · Novis

jag brukar inte försöka komma så långt i släkten. jag försöker sabba för dom. Därför kommer jag aldrig långt i generationer..

14 Jan 2008
Nivå 4 · Lärling

Det gör man oxå ibland. :rolleyes:

15 Jan 2008
Nivå 2 · Novis

Varför jag hade så många generationer var bara för att en av dem hade. Alla färdigheter, alla medaljer och hon hade nått toppen av alla jobb. Utan fusk!

Så jag ville inte att hon skulle dö och alla hennes barn fick fullt på allt med. Eftersom jag gjorde så att hon lärde dem. Och då ville jag inte döda familjemedlemmarna fören de blev gammla. Så det blev bara fler och fler ;:

Så jag blev skit sur när spelet avbröts. Min perfekta familj ... helt förstörd :(

Ja, ja livet går vidare :kung:

Nivå 4 · Lärling

Vrf blev det förstörd?

16 Jan 2008
Nivå 2 · Novis

Jag tog upp en av husen i katalogen när det bodde några i den. Och sen gick jag in i Blomdalen och sätte ner dom på en plast. Men när jag började spela på gubbarna hade det hänt något så att deras behov gick varken upp eller ner och de avbröt att göra någon hela tiden. Det gick inte att sova, äta eller någonting. Jag försökte fixa det i 4 veckor, men det var omöjligt.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #14

:blink:

Så blev det för mig när jag råka kasta in killen i universitet. Orkade inte spela med han och sen dog föräldrarna och då hade jag ingen som kunde föra släkten vidare. Så började spela på andra familjer då.

17 Jan 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Så blev det för mig när jag råka kasta in killen i universitet. Orkade inte spela med han och sen dog föräldrarna och då hade jag ingen som kunde föra släkten vidare. Så började spela på andra familjer då.

Eh, ursäkta min ovishet ... men vad har det för likelse med vad som hände med min?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag tog upp en av husen i katalogen när det bodde några i den. Och sen gick jag in i Blomdalen och sätte ner dom på en plast. Men när jag började spela på gubbarna hade det hänt något så att deras behov gick varken upp eller ner och de avbröt att göra någon hela tiden. Det gick inte att sova, äta eller någonting. Jag försökte fixa det i 4 veckor, men det var omöjligt.

lol orka fixa det under 4 veckor.. :bah:
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #17
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Eh, ursäkta min ovishet ... men vad har det för likelse med vad som hände med min?

Öhm.. Det vet jag faktiskt inte ;:

Men jag menade att familjen blev förstörd typ, fast det har typ inget med det som hände med din att göra ;:

Senast ändrad:

26 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

har också en som är på den 58:e generationen

28 Jan 2008
Nivå 2 · Novis

Jag är typ på min andra generationen :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in