Gäst alvizz Skrivet 21 December 2007 Rapport Skrivet 21 December 2007 Jag håller på och spelar Tony Hawks American Wasteland, men en sak fattar jag inte. I en utav städerna i Story Mode när man snackar med Mr. ? (han med kinahatt) ska man fylla Special-Meter (genom att grinda) och sen gå in till Focus mood i några sekunder ("skate around while your in focus mode"). Men jag fattar inte vad det är? Vad är Focus, hur gör man och vad ska man göra?! :huh:
Trips Skrivet 21 December 2007 Rapport Skrivet 21 December 2007 när man fyllt "special meter" ska man trycka på en knapp som gör att det går i slow motion. (så e det iaf på underground 2, men jag tippar på att det e likadant på american wasteland :P
knark Skrivet 22 December 2007 Rapport Skrivet 22 December 2007 För att sätta igång focus ska du trycka på L3! P.S Han heter Master Zen!
Gäst alvizz Skrivet 24 December 2007 Rapport Skrivet 24 December 2007 Okej. Antar att L3 innebär L1+L2.. Shit, det känns som åratal sen jag spelade ordentligt! Jag måste skaffa lite nya spel så jag kan hålla uppe mina basic kunskaper :wacko: I alla fall ska jag testa igen, har aldrig märkt att nissen kör i slowmotion så jag har antagligen inte lyckats hittills :) Tack iaf.
Gäst 1987smile Skrivet 28 September 2008 Rapport Skrivet 28 September 2008 Dra zoom spaken 2 gånger åt vänster för att göra focus mode
Rekommendera inlägg