DragonMaster Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 var hittar man nyckeln så att man kan öppna den grottan? ( eagle´s tower ) och vad ska man göra med den blåa hönan som följer efter link hela tiden? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prince_goku Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 när du kommer till det huset där det finns en massa hönor. om du går ut så är där en grotta. där inne ska du luffta upp hönan och du kommer att flyga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 nu behöver jag mer hjälp...det är en "boss" som sänder ut fåglar som attakerar mej...hur ska man göra?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 någon som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anton Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 var ligger nightmare dörren. jag har fastnat och jag måste få en nyckel och man måste hoppa igenom ett hål och jag vet inte vilket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg