Nu är det änligen Jullov! :D Vad tycker ni? Tänker ni göra något speciellt på lovet?
Jag tänker njuta av att vara ensam syskon och spela PC för mig själv! (kanske lite Ps2 ochså..)
Nu är det änligen Jullov! :D Vad tycker ni? Tänker ni göra något speciellt på lovet?
Jag tänker njuta av att vara ensam syskon och spela PC för mig själv! (kanske lite Ps2 ochså..)
Ska antagligen sova för det mesta.
Spela CoD4 hela nätterna och LANa några dagar. Ska även fira jul med släkten o öppna packet osv det vanliga helt enkelt. Sen blir innebandycup helgen efter nyår. Och sen är förbannad j*vla skit skola igen.
Fira jul med familjen. Spela Hockey-cup, och att vara glad hela lovet :)
Spela spel och LAN och sova ;)
PS3, jobba, julfira, fira nyår(supa ner sig i princip), chilla
Sova. Äta potatissallad. Spela xbox 360. Sova. Äta kebab. Dra ner byxorna på tomten. Sova lite till. Typ.
Festa och supa, sova, surfa lite, och göra en bulksäsong.
LANa, sitta vid datorn, ha jul, sitta vid våran nyinköpta Xbox 360, läsa etc.
Käka glass!
Spela The Elder Scrolls IV Oblivion 4 timmar varje dag. Sen äter jag och sätter mej där igen.
jag ska på ett träningsläger i 5 dagar :)
↗ till inläggetjag ska på ett träningsläger i 5 dagar :)
På lovet? Jag tycker att du borde uttnytja din fritid med lite mer spel. Jag klarade 3 Black & White banor på bara en dag!:)
↗ till inläggetEtt måste!PS3, jobba, julfira, fira nyår(supa ner sig i princip), chilla
brukade vara ett måste, har dock fuckat up bra förra halvåret så jag får inte änns säga ordet fest
↗ till inläggetbrukade vara ett måste, har dock fuckat up bra förra halvåret så jag får inte änns säga ordet fest
Heh vad hände??
↗ till inlägget↗ till inläggetjag ska på ett träningsläger i 5 dagar :)
På lovet? Jag tycker att du borde uttnytja din fritid med lite mer spel. Jag klarade 3 Black & White banor på bara en dag!:)
nja, åker hellre på träningslägret
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in