💬
Logga in
Fuska.se

Erepublik

355 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Jag har flyttat till Polen bara för att kriga mot Tyskland men jag kommer komma tillbaka när kriget är över, försöker tjäna lite pengar här medans jag ändå är här :P

↗ till inlägget

Jag har flyttat till Polen bara för att kriga mot Tyskland men jag kommer komma tillbaka när kriget är över, försöker tjäna lite pengar här medans jag ändå är här :P

Tyskland=Sverige? Landsförrädare.

Ett stort tips är att vara i Sydafrika och sedan få upp sitt skill till 4 och sedan flytta till Sverige, då kan man lätt överleva där. ;)

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ett stort tips är att vara i Sydafrika och sedan få upp sitt skill till 4 och sedan flytta till Sverige, då kan man lätt överleva där. ;)

Ja men asså, min användare bor i Sydafrika i vanliga fall men när jag såg att Polen blev under anfall ville jag se hur det såg ut att kriga i spelet och tjänal lite rank så åkte jag dit för att hjälpa dom, dessutom så hatar svenskarna eTyskland ju eftersom dom kriga mot varandra.

31 May 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja men asså, min användare bor i Sydafrika i vanliga fall men när jag såg att Polen blev under anfall ville jag se hur det såg ut att kriga i spelet och tjänal lite rank så åkte jag dit för att hjälpa dom, dessutom så hatar svenskarna eTyskland ju eftersom dom kriga mot varandra.

Ofc, Sydafrika=skit, var där tills du har 4 i skill sen flyttar du till Sverige, det tjänar du mer på
Nivå 4 · Lärling

Jag har 3,55 i gift tror jag fast jag är arbetslös i Polen just nu och har inte ett öre och 12 i wellness, det enda bra med saken är att jag har ungefär 15 mat med tre stjärnor som jag köpte innan jag stack.

Kriget är visst över för min del, eTyskland tog över staden där min användare bodde och hade inga pengar att flytta med.

Senast ändrad:

1 Jun 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #186

Synd att ni inte är kvar där nere.

Kunde behövt er i det här valet som verkar rätt slött.

Nivå 4 · Lärling

Jo, nu skulle jag kunna göra mycket för att komma tillbaka till Sydafrika.

2 Jun 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #188

1 timme kvar 5 votes to go.

Nivå 1 · Novis

Nån som kan skicka en invite :D

Nivå 4 · Lärling

Jag kan, skicka din email i PM så invitar jag dig.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #191

Jag har planer jsut nu och det är att alal som fortfarande spelar gör ett SO account i Qatar. Sen när V1 släpps kommer Qatar att finnas tack vare att vi är tillräckligt många. Sen flyttar vi dit emd våra main accounts. Så tar vi kontrollen där och styr landet.

Nivå 0 · Nykomling

min mail e [email protected] kan du skicka en inbjudan där:D

3 Jun 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare

Kan någon skicka en invite? Email: [email protected]

Nivå 4 · Lärling

Hur får man mer invites?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vart ska jag flytta, alltså vart bor dom flesta av fuskas medlemmar?

4 Jun 2008
↗ till inlägget

Vart ska jag flytta, alltså vart bor dom flesta av fuskas medlemmar?

Börja i Sydafrika eller nåt, sen när du har 4 i working skill flyttar du till Sverige till Sthlm, Sverige är ju en av Erepubliks stormakter. :>
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #197

Så fort företaget är sålt så blir det nog hem till sverige.

Nivå 4 · Lärling

Jag ska flytta dit så fort jag hittar en Moving ticket i Tysklands market och så fort jag får lite mer cash. Har 10 gold och 7 DEM bara. Men hur får man mer invites.

KAn nån skicka en invitation?

Min e-post adress är [email protected]

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #200
↗ till inlägget

Måste man få en inbjudan för att kunna bli medlem?

Ja och Nej.

Du kan alltid registrera dig och vänta i kön i någon månad eller få en invitee och bli medlem direkt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in