Har nu klarat ut spelet, men det måste ju komma en uppföljare eller hur ?
För det tar ju inte riktigt slut... eller ?
Har nu klarat ut spelet, men det måste ju komma en uppföljare eller hur ?
För det tar ju inte riktigt slut... eller ?
ja har inte klarat ut de, men säg inget de blir inte kul då :D
Jag har inte heller klarat det än, just nu spelar jag Ratchet and Clank: Tools of Destruction
Haha okej , jag har gjort lite efterforskning på spelets slut och vidare.. har fått några svar så när ni klarat ut det får ni gärna komma med åsikter och kommentarer om eventuella fortsättningar
Det borde komma... För att slutet var lite suddigt.
Självklart kommer det fortsättning. Det är en "triologi" eller nåt
Allt det där med att dom där lönnmördarna försökte rädda "altair"
Liksom det kommer nog komma assassins creed II och III
Alltså 2 spel till, gissar jag på ;)
De ska jag köpa då.
håller med de suger att man inte kan fortsätta och döda bara synd!
för de första, efter eftertexten kan man välja memory och då kan man återuppleva att döda "bossarna".
Och jag har hört av en del att uppföljaren kommer, och det ska heta "Rise of Altair", (kan inte bevisa, eller på nåt sätt lova att det stämmer).
Det bör komma, och jag är nyfiken på slutet, alltså
vem som hade skrivit alla dom där grejerna på vägarna, och golvet. De verkar som en assassins eftersom man måste ha "eagel vison" för att se det, och hur fick man de, får han altairs typ förmåger, nja bara dåliga teorier,
;)
↗ till inläggetDet borde komma... För att slutet var lite suddigt.
Jag tror faktist han fick altairs förmåger! Och ju mer han är inuti " the anamus " ( eller hur det nu stavas ) ... ju fler av Altairs förmåger får han . Han och Altair blir nästan 1 person tillslut på något sätt.
Grymt spel hursomhelst, kan inte vänta på uppföljaren för länge för då dör jag. Hoppas de fixar till några av spelets svaga sidor till 2an. Och vi får mer svar. ;)
Jag har hört att spelet kanske kommer i november...
↗ till inläggetvem som hade skrivit alla dom där grejerna på vägarna, och golvet. De verkar som en assassins eftersom man måste ha "eagel vison" för att se det, och hur fick man de, får han altairs typ förmåger, nja bara dåliga teorier,
;)
Nope du ser det bara för att det var skrivet med blod men dom som har kidnappat dig ( för att sätta dig i animus ) dom tvätta bort det men man kan se det med eagle vision som att det är kvar fattar du ?
Bevisa att de är blod och att dom har "tvättat" bort de.
Men om det blir nån uppföljare/ "uppgradering" så blir det nog ett psn spel.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in