Hej, Det är så att jag vill lämna in spelen motorstorm och rescitance. Och jag vill ju gärna få pengar eller ett nytt spel för det. Men finns det någon bra affär som man kan byta in (ps3 spel såklart)
Lämna In Få Ett Nytt Spel/pengar ?
EbGames/Games har väl något sådant?
är det med ps3 också? jag vet att nån av de affärerna har ett sådant ps2 erbjudande.
↗ till inläggetHej!är det med ps3 också? jag vet att nån av de affärerna har ett sådant ps2 erbjudande.
Vad jag vet så kan man byta in Playstation 3 spel på EB Games också, men du lär inte få mycket pengar. Cirka 250kr/spel skulle jag tro att det blir. För säkerhets skull så borde du ringa och kolla upp detta.
På EB Games kan du byta 2 Ps3 spel för GTA IV Som då endast kommer att kosta 100. Tror det var så. ;)
Bump?
nej du byter in 2 ps3 spel och får gta iv plus ett presentkort med 100kr på ebgames
↗ till inläggetnej du byter in 2 ps3 spel och får gta iv plus ett presentkort med 100kr på ebgames
Ja, Just det :P . Tack Viko! :D
Men det står väl där under vilka spel som man kan byta.?? Nej, jag vet inte... Annars kan man få pengar tillbaka på spelbutiken.se