Backstab Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Hej! Jag är tsm med en tjej i min klass som jag gillar jätte mkt........ (har bara vatt det några dagar) igår var jag hemma hoss henne å kollade på film.. Men vi gjorde typ ingenting jag vågade inte ens krama henne :( Känner mig jätte löjlig.... Någon som har något förslag på vad jag kan göra? Citera
Ozoon Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 ja du kan ju iaf börja ge henne en kram när du träffar henne, och när du går ifrån henne (gäller inte om ni pratar i 5min, isf tar du en av dem) sen kan du väl låta det ta sin tid, några dagar är inte länge, lugna ner dig bara^^ Citera
Mumutio Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Var inte rädd för att lägga armen om henne. Tänk efter vad du själv hade tyckt om hon kramades med dig. Det hade ju känts bra, eller hur? Så var inte rädd för att göra det, och utifall att hon inte vill mysa/krama dig borde hon ju inte vara ihop med dig överhuvud taget. Man blir ju inte ihop med någon man inte vill krama och hålla om. Alltså är det inget att oroa sig för, bara slappna av. :) Men som Ozoon säger är det inte så brottom, ni har lång tid på er att lära känna varandra bättre och bli mer avslappnade i varandras sällskap. Citera
Symptom Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 dumpa henne. hon får väl oxå ta iniatiativ wtf Citera
Mumutio Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 dumpa henne. hon får väl oxå ta iniatiativ wtfMan kan ju inte dumpa någon för brist på initiativ efter bara några dagar. Man får ju ge henne lite tid. ;) Citera
Ozoon Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 dumpa henne. hon får väl oxå ta iniatiativ wtfBrutalt! Me like ;) men se till att ta initiativ själv också, annars är du lika "tråkig" och då kanske hon dumpar dig istället för att du är en sån "mes" Citera
Gäst DamelQ Skrivet 31 December 2007 Rapport Skrivet 31 December 2007 dumpa henne. hon får väl oxå ta iniatiativ wtfBrutalt! Me like ;) men se till att ta initiativ själv också, annars är du lika "tråkig" och då kanske hon dumpar dig istället för att du är en sån "mes" Jo den har man varit med om xD KRAMA HON FFS!... Komigen inte så svårt :D Citera
Gäst TheWho Skrivet 31 December 2007 Rapport Skrivet 31 December 2007 Hej! Jag är tsm med en tjej i min klass som jag gillar jätte mkt........ (har bara vatt det några dagar) igår var jag hemma hoss henne å kollade på film.. Men vi gjorde typ ingenting jag vågade inte ens krama henne :( Känner mig jätte löjlig.... Någon som har något förslag på vad jag kan göra? Tja, hur svårt kan det vara? Samla mod och krama henne. Citera
Mintplanta Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Skrivet 2 Januari 2008 Hej! Jag är tsm med en tjej i min klass som jag gillar jätte mkt........ (har bara vatt det några dagar) igår var jag hemma hoss henne å kollade på film.. Men vi gjorde typ ingenting jag vågade inte ens krama henne :( Känner mig jätte löjlig.... Någon som har något förslag på vad jag kan göra? Tja, hur svårt kan det vara? Samla mod och krama henne. Lättare är det faktiskt inte, har hon samma känslor för dig så Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.