tjenare har köpt ett nytt xbox 360 men undrar vad jag ska köpa för spel har tänkt på battlefield 2 complete collection på data men den är det nåt fel på ( se posten hjälp gefroce 7600 gs problem). men angående mitt xbox är timeshift nått o fundera på :)
Vilket Spel Till Mitt Xbox 360?
Tycker du borde köpa Halo 3 eller kanske Skate. roliga spel som håller länge! :)
Eternal Sonata!
Bästa 360-spelet utan tvekan.
ok jag har klarat av halo 3 och skate har jag testat det var inget vidare men det tredje förslaget kan jag kolla på :)
GH3: Är skönt, men ännu skönare om du har 2 gitarrer och kör med dina polare.
Oblivion: ett spel man kan gå runt i om man inte har nåt att göra.
Assassins Creed: Väldigt skönt spel, men går rätt fort att klara ut har jag hört (har inte klarat av det än, men jag har inte kört så mycket heller.)
PES08: Fotbollsspel som slår FIFA.
Köp Assassin Creed. Har inte spelat så mycket Halo 3 men det är också skoj.
The Elder Scrolls IV: Oblivion, Gears of War, The Orange Box, Call of Duty 4, Crackdown och Assassin's Creed är alla måsten!
ok oblivion låter spännande
Köp Oblivion! Det e spännande.
köp inte halo 3 eller skate dom klarar man på 3 dagar. oblivion kanske men det är roligare på data då kan man köra massa multiplayer quests online. men om du har live så ska du ändå satsa på halo 3.
↗ till inläggetGH3: Är skönt, men ännu skönare om du har 2 gitarrer och kör med dina polare.
Oblivion: ett spel man kan gå runt i om man inte har nåt att göra.
Assassins Creed: Väldigt skönt spel, men går rätt fort att klara ut har jag hört (har inte klarat av det än, men jag har inte kört så mycket heller.)
PES08: Fotbollsspel som slår FIFA.
Ne fy, PES 08 är helt nermanglat jämfört med FIFA 08. Dom springer hur snabbt som helst och blir nästan aldrig trötta. JÄTTEOVERKLIGT SPEL ÄR DET.
ok tack så mkt men halo 3 har jag spelat och klarat hela spelet... jag fick låna det av min kompis och det skulle vara kul att spela online men e d nån som vet något om halo wars??
Om du funderar på Timeshift, tänk om.
Det finns mycket bättre spel,
typ Oblivion, Halo 3, Mass Effect, Bioshock m.m...
halo wars ska du köpa om du gillar spel som red alert och comand and conquer men det är lite jobbigt utan tangent bord. (halo wars är inte ett fps spel som många tror)
↗ till inläggethalo wars ska du köpa om du gillar spel som red alert och comand and conquer men det är lite jobbigt utan tangent bord. (halo wars är inte ett fps spel som många tror)
Halo Wars har ju inte kommit ut. <_<
Förresten så kallas spelgenren RTS, om du inte visste det.
Tycker inte att Halo Wars verkar ha så mycket Halo känsla. Liksom:
Ja! Vi skickar fram 50 spartan som tar ner alla fiender...höhöhö.
När utspelar sig Halo Wars?
Före spel 1? Under spel 1? Mellan spel 1 och 2? Under spel 2? Mellan spel 2 och 3? efter spel 3?
Vad står RTS för?
RTS står för "real time stretegi" tror jag det stavas
jag har ju bara 2 spel men oblivion verkar ju ashäftigt + min kompis har/hade det på datan (fast han fuska typ bara -.-)
och... är det säkert att typ beställa från nån internet sida kan man bli bedragen med skägget i brevlådan? jag behöver hjälp xD
↗ till inläggetTycker inte att Halo Wars verkar ha så mycket Halo känsla. Liksom:
Ja! Vi skickar fram 50 spartan som tar ner alla fiender...höhöhö.
När utspelar sig Halo Wars?
Före spel 1? Under spel 1? Mellan spel 1 och 2? Under spel 2? Mellan spel 2 och 3? efter spel 3?
Vad står RTS för?
Halo Wars utspelar sig före spel 1.
RTS står för Real Time Strategy, eller på svenska, realtidsstrategi.
↗ till inläggetjag har ju bara 2 spel men oblivion verkar ju ashäftigt + min kompis har/hade det på datan (fast han fuska typ bara -.-)
och... är det säkert att typ beställa från nån internet sida kan man bli bedragen med skägget i brevlådan? jag behöver hjälp xD
Det är relativt säkert att beställa från affärer online, då de flesta är helt seriösa.
Några säkra är t.ex. Gameshop, Webbhallen och Tvspeloteket.
ok har hört om d flesta t.ex bioshock hatar jag :P men halo wars har jag tänkt på men som tyresö säger 50 spartans inte lika kul... tycker inte om sport spel men har just fått lånat call of duty 4 och har klarat hela spelet :P etc. men något bra spel som man har mycket banor att välja mellan och som är roligt att köra t.ex som halo 2 har jag kört i nästan 2 år nu och jag har en kompis som krossar mig på d :D