Rullis Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Varför kommer det inga nya saker i fynd hörnan.asså det finns ju 4 grejer.samma grejer.kan det typ iten komma nåt nytt som sån här skjäla poäng grej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Och alla är slutsålda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Ja jag tycker det är tråkigt att dom inte har något mer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 mm,de tär ju liksom bara 4 olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Typiskt jag köpte blandade poäng i fyndhörnan och vann 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Det kommer säker nya grejer nu när dom flyttar sidan till en ny server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Gör det? Det tror jag inte. Därmed kanske det kommer saker efterhand men det återstår att se. Och som sagt fyndhörnan kommer att ha de saker den har och inget är planerat att läggas in. Ni får köpa i dom vanliga affärerna istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 (redigerat) Jag håller med om att det ä synd att det bara finns 4st prylar på fyndhörnan.Och dom ä nästan alltid slut. Redigerat 13 Mars 2004 av Red_fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Gör det? Det tror jag inte. Därmed kanske det kommer saker efterhand men det återstår att se. Och som sagt fyndhörnan kommer att ha de saker den har och inget är planerat att läggas in. Ni får köpa i dom vanliga affärerna istället. Men fyll på affären då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Det fylls ju på en gång varje timma.Men när varje timma vill inte admin avslöja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.