💬
Logga in
Fuska.se

Har Du Varningar Och Inte Fått Någon Eller Ts Under 2007 & 2008?

75 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1

Nu har du chansen att få bort gamla varningar i och med att vi inom kort går över till ett regelverk som kommer att vara betydligt enklare än nuvarande. En hel del regler som är onödiga kommer att försvinna och de regler som finns blir betydligt enklare att förstå.

Hur som helst, skriv ett inlägg i det här ämnet och anmäl det sedan och skriv att du vill att dina varningar skall tas bort då du ej har fått någon varning ELLER tillsägelse under 2007 och 2008.

Det här gäller under hela Januari 2008.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Hur ser man om man har nåra tillsägelser? Har liksom glömt bort ifall jag har fått nån eller ej...

Mitt förslag gick igenom, bra. :-D
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hur ser man om man har nåra tillsägelser? Har liksom glömt bort ifall jag har fått nån eller ej...

Antingen får man kolla igen sin inbox eller anmäl ett inlägg och skriv att du vill ha reda på om du har någon tillsägelse. Och ja, du har fått en tillsägelse under år 2007.

Senast ändrad:

Om man inte fått någon tillsägelse / varning under 2008, så får man inte bort den nu va?

Om man då inte får några under 2008, och på slutet? får man då ta bort om funktionen då är kvar?

(dåligt skrivet av mig..)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Om man inte fått några varningar under den perioden, finns det då en chans att man kan få tillbaka det man spenderat på att ta bort varningar under just den perioden?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Antingen får man kolla igen som inbox eller anmäl ett inlägg och skriv att du vill ha reda på om du har någon tillsägelse. Och ja, du har fått en tillsägelse under år 2007.

Är det verkligen smart att anmäla ett random inlägg för att få reda på om man har tillsägelser? I sådana fall så kommer man ju inte kunna anmäla inlägget igen. Borde man inte kontakta en moderator via PM?
Trådstartare #8

Anmäl om du är osäker på tillsägelser då vi ser det direkt i anmälan.

Nivå 4 · Lärling

Fick min enda varning 2004.

Trådstartare #10
↗ till inlägget

Om man inte fått några varningar under den perioden, finns det då en chans att man kan få tillbaka det man spenderat på att ta bort varningar under just den perioden?

Gäller bara under den här månaden.
3 Jan 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gäller bara under den här månaden.

Menar du att man kan eller inte kan? Förstod inte riktigt.
Trådstartare #12

Erbjudandet gäller bara den här månaden. Har du tagit bort varningar på ett eller annat sätt så spelar det ingen roll. Du får inget extra för det. Dvs inget tillbaka.

Senast ändrad:

vadå, så nästa månad så kan man inte ta bort varningar på detta sättet?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

vadå, så nästa månad så kan man inte ta bort varningar på detta sättet?

Exakt. :)

Vi säger såhär. Vad ska jag göra om jag fick min sista varning/tillsägelse 01/01-07? :P

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Vi säger såhär. Vad ska jag göra om jag fick min sista varning/tillsägelse 01/01-07? :P

1. Hämta en hyfsat stor träplanka.

2. Placera planken i 90° vinkling ut från kroppen i midjehöjd.

3. Fokusera all din kraft mot händerna och med ungefär 4 snabba slag slå dig i huvudet så hårt du kan.

4. Sedan faller du lätt framåt och avger en hög duns, och dina föräldrar/flickvän/vem-det-nu-är-som-är-i-huset kommer för att se vad som hände.

5. Du vaknar upp på sjukhuset och får veta att du har en lättare hjärnskakning. :)

Nej, men du får väl leva med tiden som admin har satt. Jag fick min senaste varning 2/2-07 och det är rätt retligt enligt mig. :(

Nivå 4 · Lärling

Ska inte denna tråd tas fram lite mer? Jag menar, de flesta medlemmarna kollar inte ens i fuska.se forumet.

Nivå 6 · Fuskare

Jag har fått 2 varningar på 2007 och flera tillsägelser under 2007. Jag kan inte ta bort mina varningar då? Jag fattar inte riktigt.

jag fick min senaste varning 21/3/20007 :/

så rätt nära XD, men jag kanske fått tillsägelser..

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag har fått 1 varning under 2007, en varning under 2006 och en under 2005. Kan jag ta bort 2006 och 2005:an eller kan jag inte ta bort någon pga att jag har en som jag fick under 2007?

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.