rubriken sejer allt
Hur Gör Man Ett Inehål
Innehåll i vad? Presentationen?
han vill veta hur man gör ett bra innehåll i en tråd(verkar det som)
↗ till inläggetEftersom att han vet hur man skriver i en tråd så måste det vara något med presentationen.han vill veta hur man gör ett bra innehåll i en tråd(verkar det som)
Men gå in på fliken ->Mina inställningar, sedan mot vänster i mitten så står det ändra presentation och sånna saker, testa där.
↗ till inläggetEtt bra innehåll i en tråd är inte samma sak som att skapa en tråd.↗ till inläggetEftersom att han vet hur man skriver i en tråd så måste det vara något med presentationen.han vill veta hur man gör ett bra innehåll i en tråd(verkar det som)
Men gå in på fliken ->Mina inställningar, sedan mot vänster i mitten så står det ändra presentation och sånna saker, testa där.
Iallafall, var det så du menade så gör inte trådar med frågan i rubriker, ställ frågan i ett långt inlägg där du förklarar punkt för punkt vad du menar.
↗ till inlägget↗ till inläggetEftersom att han vet hur man skriver i en tråd så måste det vara något med presentationen.han vill veta hur man gör ett bra innehåll i en tråd(verkar det som)
Ja han kan skriva i en tråd men kolla bara på första inlägget.. "Rubriken sejer allt".
För att få ett bra innehåll rekommenderar jag att du upprepar frågan och skriver mer detaljerat. Men först och främst ska du öva på stavningen.
Först skriv vad de handlar om i rubriken, sen skriv lite mer detaljerat i inlägget, som Vitdom sa.