Vilket spel skall jag köpa?
Vilket Spel Skall Jag Köpa?
Köp Max Payne 2 eller vänta till World of Warcraft kommer...
jag tycker du ska köpa jedi academy :):)
Kör cs vetja :lol:
Köp BatlleField1942, det är roligt.
Vissa säger att det är lätt och lång tråkigt och inte värt 399kr, sant?jag tycker du ska köpa jedi academy :):)
Ja det är sant!(Popcorn @ 13/03-2004 21:57:53)jag tycker du ska köpa jedi academy :):)
Vissa säger att det är lätt och lång tråkigt och inte värt 399kr, sant?
Varvade spelet lätt som en plätt men det var inte så kul! Det ända som var kul var att man kunde ha olika ljussablar!
Köp kotor, det är kul och har stor speltid..
Vilken typ av spel vill du ha
köp World Of Warcraft när det kommer ut
du kommer at älska det.... jag lovar :D :D
jag tycker rayman 3! ganska lång speltid och jätteskoj!! flera olika häftiga vapen!!!
Jag har köpt Commandos 2: Man Of Courage nu..det är grymmt..jag har även köpt Jedi Academy och The Old Republic alla för 459kr.
Jag har inte tagit mej tiden att börja spel J academy..
!OBS! Endast 4 st i världen har klarat av Commandos 2..hoppas jag blir den femte.
sure... <_<!OBS! Endast 4 st i världen har klarat av Commandos 2..hoppas jag blir den femte.
sure...det låter som någon tysk sur karramell..
vad är det du inte tror på?
att det bara e 4st i världen som har klarat commandos 2! hur vet du det isåfall???
Stod i en PC gamer
jo men vet du säkert att det e just bara 4 st som har varvat det? ;) kan ju va nån som har klarat det utan att ha sagt till... jaja so wut, det stämmer väl säkert om det står i din PC.tidning...
Nja, den var några månader gammal sen kanske inte alla har sagt till men minst 10
ok jag fattar :)
Commandos 2 är roligt!