Hoppa till innehåll

Myter I Gta Iv


oddy
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst ADRIAN_93

Easter eggs kommer det säkert finnas massor av, fast dom är säkert bra gömda. Sen kommer massa sprida massa falska myter.

Va e easter eggs har aldrig förstått det!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

inte för att jag tror att det är en myt men jag såg tre killar i blåa kavajer och hattar som typ gick och såg kaxiga ut. Såg ut som pimps.

 

det skulle vara roligt om man startade en egen myt här, som typ sprids :D

något som inte är så jättemärkligt, som är trovärdigt typ att det finns någon som är typ som seriemördaren, som går omkring med vapen och sånt eller nåt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Easter eggs kommer det säkert finnas massor av, fast dom är säkert bra gömda. Sen kommer massa sprida massa falska myter.

Va e easter eggs har aldrig förstått det!

 

då är du förmodligen lite efter-,-

 

INTE EN SÅN HÄR TRÅD TILL HAR NI INTE FÅTT NOG MED PÅHITTADE MYTER I GTA SAN ANDREAS?!?!?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Easter eggs kommer det säkert finnas massor av, fast dom är säkert bra gömda. Sen kommer massa sprida massa falska myter.

 

Va e easter eggs har aldrig förstått det!

 

då är du förmodligen lite efter-,-

 

INTE EN SÅN HÄR TRÅD TILL HAR NI INTE FÅTT NOG MED PÅHITTADE MYTER I GTA SAN ANDREAS?!?!?!

 

 

man får aldrig nog av myter. om du tkr det är så tråkigt kan du ju sluta spela och inte bry dej

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet ett häftigt "easter egg"! jag har inte kollat det själv än men det ska finnas...

 

om man tar en helikopter till toppen av statue of happiness, och hoppar ut längst upp, finns där en dörr. innanför dören finns ett jättestort, dunkande hjärta, som hålls fast av kedjor.

rätt häftigt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet ett häftigt "easter egg"! jag har inte kollat det själv än men det ska finnas...

 

om man tar en helikopter till toppen av statue of happiness, och hoppar ut längst upp, finns där en dörr. innanför dören finns ett jättestort, dunkande hjärta, som hålls fast av kedjor.

rätt häftigt :P

 

coolt måste testa det!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gör det :)

 

är och kollar på det nu, redigt häftigt :D ;D (man kommer att få hoppa ur helikoptern, det finns ingenstans att landa, och man ska inte hoppa på huvudet utan på gången vid statyns fötter.)

 

tror också att man måste kunna taa sej dit lagligt, alltså måste du ha kommit minst till Algonquin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ADRIAN_93

typ påskägg... :P

Jag fattar väll också typ att det är något gömt i spelet men jag är ju inte riktigt säker!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

typ påskägg... :P

Jag fattar väll också typ att det är något gömt i spelet men jag är ju inte riktigt säker!

 

easter eggs kan vara vad som helst. Man kan säga att det är små roliga saker som spelutvecklare har gömt i spelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...