ASSÅ seriemördaren finns inte det är den där doktorn som man lämnar kroppar till, man gör det åt elizabeta, han tar ju organen o så (tror jag). För första gången jag hörde talas om seriemördaren på radion var typ en dag efter jag gjort uppdraget åt elizabeta
Myter I Gta Iv
↗ till inläggetDet är påskägg.. det är saker som är gömda på kartan. du kan hitta
kläder,gamla GTA prylar
m.m .
(finns en karta som visar vart alla saker finns)
kanske inte så kul att kika på den, Roligare att hitta allt själv. ;)
Hur ser de ut?
En val som kan äta upp en, och då kommer man till hans mage och hittar snygga bilar och sånt. (Vet inte hur man får upp dem på land xD) Hade ju varit ganska kul, om det hade funnits nåt kul i magen.
Serie-mördaren finns visst.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet är påskägg.. det är saker som är gömda på kartan. du kan hitta
kläder,gamla GTA prylar
m.m .
(finns en karta som visar vart alla saker finns)
kanske inte så kul att kika på den, Roligare att hitta allt själv. ;)
Hur ser de ut?
En val som kan äta upp en, och då kommer man till hans mage och hittar snygga bilar och sånt. (Vet inte hur man får upp dem på land xD) Hade ju varit ganska kul, om det hade funnits nåt kul i magen.
kolla här så vet du sedan vad easter eggs är ;)
Kan man bara få Easter Eggs när man gör olika uppdrag? Tråkigt då :(
nejnej. kolla på länken. du kan klicka på vad du vill se. "secrets"
Jag kollar där så står det "Mission" och uppdraget... Så jag tänkte...
Det finns en serimördare. HAr för mig han hette eddie low och är även en random snubbe som man gör random uppdrag åt. Han skriver även en blodd någonstans.
↗ till inläggetDet finns en serimördare. HAr för mig han hette eddie low och är även en random snubbe som man gör random uppdrag åt. Han skriver även en blodd någonstans.
Läste även om honom på Liberty Tree.
aaa jag ska köpa det hoppas det finns någon myt på det
↗ till inläggetKälla på det tack, ett seriöst spel kan mycket väl innehålla aliens om det finns ett hjärta. -.-aliens finns f*n inte, det ska vara ett seriöst spel och det konstigaste är hjärtat som jag skrev hur man kommer till innan, som folk har hittat än iaf. men jag har faktisk hört på radion att det går runt en seriemördare, vet inte om han finns dock...
har ingen källa, ge me en bild och källa på aliens istället.
skulle va grymt om det fanns Serie Mödare som stod uppe på Balkongerna med sniper :D:D:D
↗ till inlägget↗ till inläggetKälla på det tack, ett seriöst spel kan mycket väl innehålla aliens om det finns ett hjärta. -.-aliens finns f*n inte, det ska vara ett seriöst spel och det konstigaste är hjärtat som jag skrev hur man kommer till innan, som folk har hittat än iaf. men jag har faktisk hört på radion att det går runt en seriemördare, vet inte om han finns dock...
Då kan ju The Darkness innehålla King Kong eller? Där finns hjärtan. Det behöver ju inte betyda att det finns Aliens. Kanske om det fanns ett hus med ett laboratorium där det var nån som undersökte aliens kanske. Men att de går runt på stan? På det sättet tror jag inte de finns.