💬
Logga in
Fuska.se

Super Mario Galaxy

49 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag har hört att det ska vara ett roligt spel. Jag har köpte det. Väntar bara på leverans. slut på lagret.

Jag har oxå hört att det var roligt men det var det ej!! (fast jag kanske är ensam om att tycka det)

Super Mario Gallaxy föll inte i min smak ibörjan men efter ungefär 20 stjärnor nådde jag magin i spelet!!

Grafiken, Banorna, Allt. Så ge spelet en chans. Tänk du har spelat en timme av 30 då kan du inte dra några slutsatser.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #42
↗ till inlägget

Du tror allstå inte att det finns en anledning till att det blev utsett till det bästa Wii spelet 2007?

Du får tycka det är roligt, men låt då mig tycka det är tråkigt.
21 Feb 2008

Låt Sonicman ha sin åsikt ffs.

Personligen tycker jag att spelet är väldigt bra.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #44
↗ till inlägget

Låt Sonicman ha sin åsikt ffs.

Personligen tycker jag att spelet är väldigt bra.

Tack för det kabby
Nivå 0 · Nykomling

Tyck att det suger då fast tycker inte du kan gå runt säga att spelet suger när du bara har spelat i en halvtimma.

2 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling

Tycker det är sådär.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Tyck att det suger då fast tycker inte du kan gå runt säga att spelet suger när du bara har spelat i en halvtimma.

Finns nog inte många spel som är bra efter en halv timma. De flesta spelen är ju bara lära sig kontroll och vad spelet går ut på första halv timman , timman..

14 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #48
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Finns nog inte många spel som är bra efter en halv timma. De flesta spelen är ju bara lära sig kontroll och vad spelet går ut på första halv timman , timman..

Jo, jag vet ett spel som var bra från allra första början Mario And Sonic At The Olympic Games.
28 Apr 2008
Nivå 0 · Nykomling

det är skit kul :D

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jo, jag vet ett spel som var bra från allra första början Mario And Sonic At The Olympic Games.

men det spelet är inte roligt i längden. enligt mig iaf :) tror smg håller mer i längden

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in