💬
Logga in
Fuska.se

Åt 2 Påsar Popcorn I 10 Års Tid, Stämmer Affären

36 svar · startad

Länk

Undrar hur han tänker?

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Amerikaner vettu, det finns många som inte är så smarta.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Länk

Undrar hur han tänker?

Jadu.. svår fråga..
Nivå 8 · Veteranfuskare

Två påsar per dag? :o

Tja, då får han skylla sig själv! :angry:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Länk

Undrar hur han tänker?

OMG, vad tror han att popcorn är? Hälsokost eller? Seriöst, det går och bli sur, men man får ta och skylla på sig själv.

Sen är det konstigt, Amerikaner stämmer något företag efter ett minsta lilla fel, oj, kaffemuggen var lite bröt, jag tror det kan ha gett infektion i tarmen på mig.

Nivå 4 · Lärling

Om man äter 700 påsar popcorn per år så får man skylla sig själv.

Nivå 4 · Lärling

Amerikanare.. Det finns måttliga mängder av allt, 2 påsar popcorn varje dag.. Orka..

Har ni inte hört om amerikanaren som körde sin hund i mikron? Det stog ingenstans i instruktions boken att man INTE skulle ha djur i mikron och han fick ett par miljoner för det. Eftersom han inte möjligen kunde veta att hunden skulle dö av det...

17 Jan 2008

Slår var om att rätten kommer att skratta åt honom.

Nivå 5 · Fuskare

Amerikaner...

Nivå 5 · Fuskare

Det är många livsmedel man kan bli sjuk av. Just därför ska man inte göra som den där Amerikanen - överdriva mängden.

Nivå 4 · Lärling

Men ork, han får väl skylla sig själv, eller så gjorde han det med flit för att kunna stämma affären lol. -_-

Nivå 9 · Veteranfuskare

mm,men e man dum i huvudet så är man.

var det inte en hamster som nån skulla torka i micron efter att den personen tvättat den?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vet ni, jag tror att den popcornätande amrikanen faktiskt vinner rättegången... :o

Ja tror också på det.

Det var någon annan snubbe som stämde en kemtvätt på typ 200 miljoner för att ett av hans plagg var förstörda och han hade använt den i ungefär 20-25 år, deras motto elr liknade var "Alltid perfekt tvättat" så då stämde han dom :P

18 Jan 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare

Hörde talas om en man som spillde kaffe över handen på McDonald's, stämde de på 14 miljoner dollar och fick pengarna.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hörde talas om en man som spillde kaffe över handen på McDonald's, stämde de på 14 miljoner dollar och fick pengarna.

Hah, lol!

Få pengar för sin egna klumpighet! :lol:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Hörde någon gång om att det var en tjuv som gjorde inbrott i ett hus och han blev inlåst i garaget. (ingen som bodde där var hemma). Han stämmde dom som bodde där och fick lite pengar...

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hörde någon gång om att det var en tjuv som gjorde inbrott i ett hus och han blev inlåst i garaget. (ingen som bodde där var hemma). Han stämmde dom som bodde där och fick lite pengar...

Hahahaa ännu mer knäppt! :lol:
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

hur i h*lvete?

amerika :o

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det skulle inte förvåna mig om nån sköt sig i huvudet med en pistol och stämde tillverkaren för att han överlevde... :o

Asså, det där med tjuven lät lite overkligt...

Jag vet inte om detta är sant men jag tror att en amrikanare stämde ett motsågsföretag, för att han satt på grenen han sågade av, och det inte stod nånstans att man inte fick göra det...

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in