Hoppa till innehåll

Vårt Lands Heder?


Desu
 Dela

Rekommendera inlägg

Nej nu j*vlar har det gått för långt.

 

Jag vart lite intresserad och började och söka om det. Som jag fattar det får inte jag som svensk sjunga mitt lands nationalsång, jag får inte bära svensk flagga. Men talibaner och allt vad det är får trampa in och göra tamefan precis vad dom vill med våran kultur. Det är tydligen rasistiskt att hedra sitt eget land genom att sjunga national sången wtf?

 

Nu har det gått för långt. Jag vill ha kvar mitt lands ära. :angry:

 

Vart är äran, vart är vår lands heder? Ska vi låta några skitstövlar komma och trampa på våran kultur? I h*lvete heller stå upp för Sverige, för din jord och för din kultur. Leve Sverige, leve norden.

 

"Jag vill leva jag vill dö i Norden".

 

Disskutera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ingen har sagt att du inte får sjunga nationalsången.

Visserligen finns det vissa mini-gangsters som klagar på det - ignonera det, de har deras åsikt, du har din åsikt, inget skäl att bli nationalist.

 

Dessutom har du en totalt idiotisk syn på invandrare. Talibaner kallar du dem, något som du gör bara för att en del är från medelöstern.

Sen ser du på dem som om alla vore dåliga, FEL, är bara mini-gangsters som håller på. Tänk dig kvinnorna, männen och de andra som inte är mini-gangsters.

 

Sen är det rätt svårt för dem också, de släppts inte in i samhället.

Ett exempel - finns en tjej i våran klass som är en invandrare. På väg hem kom en gammal kvinna och kallade henne 'j*vla svartskalle' utan skäl.

Vad tror du det händer om du går och börjar kalla alla invandrare dåliga och skit, du borde f*n räkna ut att de inte blir glada och kallar dig något tillbaka.

 

Gå hem, det här är inte en plats för dig.

 

Alerta alerta antifascista.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undrar också över vem som har sagt att du inte får sjunga Sveriges nationalsång. Men ajg tycker det är för mycket dalttande med invandrare. Man ställer inga krav, t.e.x att lära sig svensk beräknas ta några år...för 10 årsedan skulle man som invandrare lära sig svenska på 6 månader (bra nog för att kunna jobba), och de flesta klarade av kraven, de komm in i samhället och lever "normalt". Sen finns det såklart vissa idoter som inte vill anpassa sig till Sverige. Jag tycker man ska respektera invandrares religon, språk och kultur, men man ska inte annpassa sig efter deras religo, språk eller kultur, det är de som är invandrare inte vi. Att man t.ex. ska ha möjliheten att läsa hemspråk i skolan tycker jag är viktigt efter som det underlättar att skaffa jobb om man kan flera språk.

Om nu någon kommer och säger att jag hara invandrare också vidare så vill jag bara tilllägga att min mamma är invandrare (har dock bott i Svergi i över 20 år) men hon är invandrare, och jag är enligt staten andra generationens invandrare (hur man nu kan vara det, jag har ju inte invandrat <_< :P )

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undrar också över vem som har sagt att du inte får sjunga Sveriges nationalsång. Men ajg tycker det är för mycket dalttande med invandrare. Man ställer inga krav, t.e.x att lära sig svensk beräknas ta några år...för 10 årsedan skulle man som invandrare lära sig svenska på 6 månader (bra nog för att kunna jobba), och de flesta klarade av kraven, de komm in i samhället och lever "normalt". Sen finns det såklart vissa idoter som inte vill anpassa sig till Sverige. Jag tycker man ska respektera invandrares religon, språk och kultur, men man ska inte annpassa sig efter deras religo, språk eller kultur, det är de som är invandrare inte vi. Att man t.ex. ska ha möjliheten att läsa hemspråk i skolan tycker jag är viktigt efter som det underlättar att skaffa jobb om man kan flera språk.

Om nu någon kommer och säger att jag hara invandrare också vidare så vill jag bara tilllägga att min mamma är invandrare (har dock bott i Svergi i över 20 år) men hon är invandrare, och jag är enligt staten andra generationens invandrare (hur man nu kan vara det, jag har ju inte invandrat <_< :P )

 

Soad_token

Riktigt bra skrivet.

Där har du något att läsa och köra in i skallen, Grider.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi får inte sjunga vår nationalsång i skolan, för att rektorn tycker att det är rasistiskt. Det är inte mini-gangsters som säger att man inte får sjunga nationalsången. Det är inte rasistiskt att sjunga, rasism är när man säger svordomar till invandrare utan anledning eller misshandlar dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi får inte sjunga vår nationalsång i skolan, för att rektorn tycker att det är rasistiskt. Det är inte mini-gangsters som säger att man inte får sjunga nationalsången. Det är inte rasistiskt att sjunga, rasism är när man säger svordomar till invandrare utan anledning eller misshandlar dom.

Du får säga till din rekoratt det är diskriminerande, eller har han förbjudit alla nationalsånger? Sen tror jag knapast han har rätten att förbjuda nationalsången, efter som den varken är stötande eller diskriminerande.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen har sagt att du inte får sjunga nationalsången.

Visserligen finns det vissa mini-gangsters som klagar på det - ignonera det, de har deras åsikt, du har din åsikt, inget skäl att bli nationalist.

 

Dessutom har du en totalt idiotisk syn på invandrare. Talibaner kallar du dem, något som du gör bara för att en del är från medelöstern.

Sen ser du på dem som om alla vore dåliga, FEL, är bara mini-gangsters som håller på. Tänk dig kvinnorna, männen och de andra som inte är mini-gangsters.

 

Sen är det rätt svårt för dem också, de släppts inte in i samhället.

Ett exempel - finns en tjej i våran klass som är en invandrare. På väg hem kom en gammal kvinna och kallade henne 'j*vla svartskalle' utan skäl.

Vad tror du det händer om du går och börjar kalla alla invandrare dåliga och skit, du borde f*n räkna ut att de inte blir glada och kallar dig något tillbaka.

 

Gå hem, det här är inte en plats för dig.

 

Alerta alerta antifascista.

Jag har rätt att debatera. Vill du att jag ska ta ett finare ord?

 

Utlänningar får tydligen göra precis vad dom vill, medans svenskar inte ens får sjunga national sången.

 

Är du nöjd nu perfektionist?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen har sagt att du inte får sjunga nationalsången.

Visserligen finns det vissa mini-gangsters som klagar på det - ignonera det, de har deras åsikt, du har din åsikt, inget skäl att bli nationalist.

 

Dessutom har du en totalt idiotisk syn på invandrare. Talibaner kallar du dem, något som du gör bara för att en del är från medelöstern.

Sen ser du på dem som om alla vore dåliga, FEL, är bara mini-gangsters som håller på. Tänk dig kvinnorna, männen och de andra som inte är mini-gangsters.

 

Sen är det rätt svårt för dem också, de släppts inte in i samhället.

Ett exempel - finns en tjej i våran klass som är en invandrare. På väg hem kom en gammal kvinna och kallade henne 'j*vla svartskalle' utan skäl.

Vad tror du det händer om du går och börjar kalla alla invandrare dåliga och skit, du borde f*n räkna ut att de inte blir glada och kallar dig något tillbaka.

 

Gå hem, det här är inte en plats för dig.

 

Alerta alerta antifascista.

Jag har rätt att debatera. Vill du att jag ska ta ett finare ord?

 

Utlänningar får tydligen göra precis vad dom vill, medans svenskar inte ens får sjunga national sången.

 

Är du nöjd nu perfektionist?

 

Jag har också rätt att debattera.

Finare ord - jaha, samma mening som i inlägget, jag svarade redan.

Ditt syn på undanflykt när du är utägd?

 

Förövrigt har ingen sagt att du inte får sjunga national sången.

Lagen är den samma för invandrare och svenskar.

 

Förstår inte varför du ens skapar tråden, och sen inte debatterar om saken, utan bortförklarar det genom att upprepa det i första posten med "finare ord".

 

En typisk nationalist är en person på 15-år som är utstött och känner sig osynlig, tills denne hittar ett nytt sätt att leka cool med, genom att klaga på och misshandla invandrare för att dennes 50-åriga farsa är en rollperson i SMR, och dennes morsa en sköldhora i NSF.

LÄS OCH LÄR.

 

Du vet ingeting. Tänk dig att sätta dig i sitsen av en invandrare. f*n vad kul det skulle vara när idioter som du kommer och whinar på allt du gör, och sen när du går ut på stan kommer NSF och SMR och knivhugger dig.

 

~Alerta alerta antifascista.

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen har sagt att du inte får sjunga nationalsången.

Visserligen finns det vissa mini-gangsters som klagar på det - ignonera det, de har deras åsikt, du har din åsikt, inget skäl att bli nationalist.

 

Dessutom har du en totalt idiotisk syn på invandrare. Talibaner kallar du dem, något som du gör bara för att en del är från medelöstern.

Sen ser du på dem som om alla vore dåliga, FEL, är bara mini-gangsters som håller på. Tänk dig kvinnorna, männen och de andra som inte är mini-gangsters.

 

Sen är det rätt svårt för dem också, de släppts inte in i samhället.

Ett exempel - finns en tjej i våran klass som är en invandrare. På väg hem kom en gammal kvinna och kallade henne 'j*vla svartskalle' utan skäl.

Vad tror du det händer om du går och börjar kalla alla invandrare dåliga och skit, du borde f*n räkna ut att de inte blir glada och kallar dig något tillbaka.

 

Gå hem, det här är inte en plats för dig.

 

Alerta alerta antifascista.

 

Jag har rätt att debatera. Vill du att jag ska ta ett finare ord?

 

Utlänningar får tydligen göra precis vad dom vill, medans svenskar inte ens får sjunga national sången.

 

Är du nöjd nu perfektionist?

 

Jag har också rätt att debattera.

Finare ord - jaha, samma mening som i inlägget, jag svarade redan.

Ditt syn på undanflykt när du är utägd?

 

Förövrigt har ingen sagt att du inte får sjunga national sången.

Lagen är den samma för invandrare och svenskar.

 

Förstår inte varför du ens skapar tråden, och sen inte debatterar om saken, utan bortförklarar det genom att upprepa det i första posten med "finare ord".

 

En typisk nationalist är en person på 15-år som är utstött och känner sig osynlig, tills denne hittar ett nytt sätt att leka cool med, genom att klaga på och misshandla invandrare för att dennes 50-åriga farsa är en rollperson i SMR, och dennes morsa en sköldhora i NSF.

LÄS OCH LÄR.

 

Du vet ingeting. Tänk dig att sätta dig i sitsen av en invandrare. f*n vad kul det skulle vara när idioter som du kommer och whinar på allt du gör, och sen när du går ut på stan kommer NSF och SMR och knivhugger dig.

 

~Alerta alerta antifascista.

 

Du är ju blåst. Du vet ingeting om mig. Och jag vet ingenting om dig.

 

Jag vet hur invandrare har det, det jag är förbannad över är att det är tydligen förbjudet att sjunga national sången.

 

Jag undrar vem det är som försöker vara cool föresten?

 

Jag drog upp detta ämne för att man skulle kunna diskutera om det. Inte för att du skulle *host* försöka äga mig.

 

Jag vet ingenting? Du borde nog ta reda på mer om mig innan du drar fakta och tror att du ägde mig.

 

On-topic:

 

Det är sjukt att man förbjuder national sången på vissa skolor, och det är sjukt att människor kan se det som rasistiskt att sjunga Svenska national sången.

Redigerat av Gird3r
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen har sagt att du inte får sjunga nationalsången.

Visserligen finns det vissa mini-gangsters som klagar på det - ignonera det, de har deras åsikt, du har din åsikt, inget skäl att bli nationalist.

 

Dessutom har du en totalt idiotisk syn på invandrare. Talibaner kallar du dem, något som du gör bara för att en del är från medelöstern.

Sen ser du på dem som om alla vore dåliga, FEL, är bara mini-gangsters som håller på. Tänk dig kvinnorna, männen och de andra som inte är mini-gangsters.

 

Sen är det rätt svårt för dem också, de släppts inte in i samhället.

Ett exempel - finns en tjej i våran klass som är en invandrare. På väg hem kom en gammal kvinna och kallade henne 'j*vla svartskalle' utan skäl.

Vad tror du det händer om du går och börjar kalla alla invandrare dåliga och skit, du borde f*n räkna ut att de inte blir glada och kallar dig något tillbaka.

 

Gå hem, det här är inte en plats för dig.

 

Alerta alerta antifascista.

 

Jag har rätt att debatera. Vill du att jag ska ta ett finare ord?

 

Utlänningar får tydligen göra precis vad dom vill, medans svenskar inte ens får sjunga national sången.

 

Är du nöjd nu perfektionist?

Jag har också rätt att debattera.

Finare ord - jaha, samma mening som i inlägget, jag svarade redan.

Ditt syn på undanflykt när du är utägd?

 

Förövrigt har ingen sagt att du inte får sjunga national sången.

Lagen är den samma för invandrare och svenskar.

 

Förstår inte varför du ens skapar tråden, och sen inte debatterar om saken, utan bortförklarar det genom att upprepa det i första posten med "finare ord".

 

En typisk nationalist är en person på 15-år som är utstött och känner sig osynlig, tills denne hittar ett nytt sätt att leka cool med, genom att klaga på och misshandla invandrare för att dennes 50-åriga farsa är en rollperson i SMR, och dennes morsa en sköldhora i NSF.

LÄS OCH LÄR.

 

Du vet ingeting. Tänk dig att sätta dig i sitsen av en invandrare. f*n vad kul det skulle vara när idioter som du kommer och whinar på allt du gör, och sen när du går ut på stan kommer NSF och SMR och knivhugger dig.

 

~Alerta alerta antifascista.

 

Du är ju blåst. Du vet ingeting om mig. Och jag vet ingenting om dig.

 

Jag vet hur invandrare har det, det jag är förbannad över är att det är tydligen förbjudet att sjunga national sången.

 

Jag undrar vem det är som försöker vara cool föresten?

 

Jag drog upp detta ämne för att man skulle kunna diskutera om det. Inte för att du skulle *host* försöka äga mig.

 

Jag vet ingenting? Du borde nog ta reda på mer om mig innan du drar fakta och tror att du ägde mig.

 

On-topic:

 

Det är sjukt att man förbjuder national sången på vissa skolor, och det är sjukt att människor kan se det som rasistiskt att sjunga Svenska national sången.

 

Om du nu inte vet något om mig - hur vet du då att jag är blåst? ;)

Ingen har sagt att det är förbjudet att sjunga nationalsången - det är en skolas beslut att förbjuda det i reglerna, men du får ta mig f*n sjunga hur j*vla mycket du vill.

 

Du vet verkligen ingenting.

Du går och kallar alla invandrare dåliga, du kallar dem talibaner.

Om du nu vet hur invandrare har det, varför börjar du klaga om att någon person sagt till dig att du inte får sjunga nationalsången. Ingeting förutom lagen kan förbjuda dig från att göra det.

Du svarade förresten bara på de 'offensiva' frågor riktade mot dig, inte om ämnet.

 

Läs och förstå, ingen förutom lagen kan förbjuda det. Det mest patetiska är att du kommer hit - till ett spelforum - och försöker gnälla över att alla 'talibaner' kommer och trampar på den svenska kulturen och förbjuder dig sjunga nationalsången, när det inte alls är så. Inte ens nära till alla invandrare är anti-svenskar.

 

Det är ta mig f*n du som behöver en stor fakta-update i skallen på dig.

Samma sak om en invandrare säger att alla i Sverige är rasister.

Visserligen finns det ett fåtal invandrare som har åsikten om att alla i Sverige är rasister, men det finns många svenskar som är nazister/nationalister/fascister(Som du), och skyller på alla.

 

Om en invandrare skulle komma och börja tjafsa med dig - skulle du inte då säga emot?

Exakt samma sak tvärt om, du som invandrare skulle säga emot om en svensk kom och tjafsade med dig.

 

Och åter till nationalsången

För fjärde eller femte gången - ingen kan förbjuda dig sjunga den(förutom då lagen), har du på något sätt svårt att förstå det?

 

Jag fattar fortfarande inte hur i h*lvete du tänker när en invandrare gör något - och plötsligt är alla så j*vla dumma i huvudet.

Du är patetisk.

(För kommentar angående det ovanför, se nationalsångs-sektionen före du kommer med "TRÅDEN ÄR OM NATIONALSÅNGEN"-kommentarer)

 

Förövrigt, om det är någon som är blåst i huvudet är det du.

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...