💬
Logga in
Fuska.se

Zelda!

85 svar · startad

Den heter the real legend och finns på flashplayer.com.. visst e d bra när link kastar svärdet mot shiek och hon "säger" WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU!! förlåt för ocencurerat men d e så hon säger/skriker :lol:

dålig... <_<

DEN E JU SK*TBRA!!!! :o

Senast ändrad:

19 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

Ja What the fuck is wrong whit you hahaha min kompis såg den igår. Han skrattde mest åt det, Matrix och när Zelda och Ganondorf red iväg.

20 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag gör en pjäs om den i skolan har med det flesta sener men inte Matrix senen :( För att det skulle bli för svårt.

Nivå 0 · Nykomling

Den ärväll lätttast?

Nivå 0 · Nykomling

Mohahaha heaheaheha den var kul!!!

Jag tror den kommer ifrån newgrounds från början!

Nivå 0 · Nykomling

Den komer från Newgrounds.om du tittar lite undwer så står det att en ahde hittat den där.

Nivå 0 · Nykomling

Nej Jerry Neko sålde sin film till NewGrounds

Man får ju hoppas att det kommer en till :D

den var skit bra!

Nivå 0 · Nykomling

Hppas det kommer när han slåss mot ganondorf.

Haha det hoppas jag med :D

Nivå 0 · Nykomling

Det skulle vara grymt.

Jag ska försöka leta efter det :D

21 Mar 2004

Ja What the fuck is wrong whit you hahaha min kompis såg den igår. Han skrattde mest åt det, Matrix och när Zelda och Ganondorf red iväg.

A d e så J*vla bra! jag höll på att skratta ihjäl mig åt: C´mon Zelda! You know u want me baby! eller när link får ocarinan i ansiktet.. men Matrix Scenen e bäst ;)
Nivå 0 · Nykomling

Har sett innan ni tipsa om den.

(Kaktus-Killen @ 21/03-2004 01:50:56)

A d e så J*vla bra! jag höll på att skratta ihjäl mig åt: C´mon Zelda! You know u want me baby! eller när link får ocarinan i ansiktet.. men Matrix Scenen e bäst ;)

Hela filmen är ju bra :lol:
Nivå 0 · Nykomling

Den är ju jätte bra jag skrattar alltid när jag ser den.

Nivå 0 · Nykomling
(Kaktus-Killen @ 21/03-2004 01:50:56)

Jaa,Matrix scenen e grym.ok sen...Back to reality...

Jag tycker när han blir överkörd av Zelda och gannon och får flöjten i huvet!

Hoho jag skrattade ihjäl mig!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in