Den heter the real legend och finns på flashplayer.com.. visst e d bra när link kastar svärdet mot shiek och hon "säger" WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU!! förlåt för ocencurerat men d e så hon säger/skriker :lol:
Zelda!
DEN E JU SK*TBRA!!!! :odålig... <_<
Ja What the fuck is wrong whit you hahaha min kompis såg den igår. Han skrattde mest åt det, Matrix och när Zelda och Ganondorf red iväg.
Jag gör en pjäs om den i skolan har med det flesta sener men inte Matrix senen :( För att det skulle bli för svårt.
Den ärväll lätttast?
Mohahaha heaheaheha den var kul!!!
Jag tror den kommer ifrån newgrounds från början!
Den komer från Newgrounds.om du tittar lite undwer så står det att en ahde hittat den där.
Nej Jerry Neko sålde sin film till NewGrounds
Man får ju hoppas att det kommer en till :D
den var skit bra!
Hppas det kommer när han slåss mot ganondorf.
Haha det hoppas jag med :D
Det skulle vara grymt.
Jag ska försöka leta efter det :D
A d e så J*vla bra! jag höll på att skratta ihjäl mig åt: C´mon Zelda! You know u want me baby! eller när link får ocarinan i ansiktet.. men Matrix Scenen e bäst ;)Ja What the fuck is wrong whit you hahaha min kompis såg den igår. Han skrattde mest åt det, Matrix och när Zelda och Ganondorf red iväg.
Har sett innan ni tipsa om den.
Hela filmen är ju bra :lol:(Kaktus-Killen @ 21/03-2004 01:50:56)Ja What the fuck is wrong whit you hahaha min kompis såg den igår. Han skrattde mest åt det, Matrix och när Zelda och Ganondorf red iväg.
A d e så J*vla bra! jag höll på att skratta ihjäl mig åt: C´mon Zelda! You know u want me baby! eller när link får ocarinan i ansiktet.. men Matrix Scenen e bäst ;)
Den är ju jätte bra jag skrattar alltid när jag ser den.
Jaa,Matrix scenen e grym.ok sen...Back to reality...(Kaktus-Killen @ 21/03-2004 01:50:56)Ja What the fuck is wrong whit you hahaha min kompis såg den igår. Han skrattde mest åt det, Matrix och när Zelda och Ganondorf red iväg.
A d e så J*vla bra! jag höll på att skratta ihjäl mig åt: C´mon Zelda! You know u want me baby! eller när link får ocarinan i ansiktet.. men Matrix Scenen e bäst ;)
Jag tycker när han blir överkörd av Zelda och gannon och får flöjten i huvet!
Hoho jag skrattade ihjäl mig!