💬
Logga in
Fuska.se

Hur Länge Tror Ni Denna Datorn Håller?

24 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Runt tre år om du tar hand om den.

29 Jan 2008
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Vadå "ta hand om den"?
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vadå "ta hand om den"?

Du vet, underhåller den, kollar så att den mår bra regelbundet och rensar från damm och inspekterar den och även uppgraderingar. Placerar den rätt i rummet så att den får luft, har själv sätt massvis med människor som har den i ett litet hörn med luftventilen nära en annan yta.(ajaj, så får man inte göra).

Ca 1 år efter jag fått min dator hade jag inte rensat damm nån gång, processorn hade bränts fast i moderkortet så jag fick lämna in den på reparation där de sa att de fick byta ut moderkortet.

Och nu i Januari gick Nätaggregatet sönder..(vet inte skälet dock) så jag fick köpa ett nytt.

Jag har haft min dator sedan December 2003 och har endast uppgraderat med 512MB Ram minne(DDR) och ett nätaggregat(det gamla gick ju sönder). xD

Senast ändrad:

min har typ "utgågnet datum" ska sköppa en ny till sommaren när jag jobbat ihop pengar .

30 Jan 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Om du inte är människan som alltid köper nya spel varje månad så räcker den långt.

Jag har haft min dator sen 2004, 6600GT, 1GB ram DDR Pc3200, Intel P4 3.2Ghz. Och det är nu spel som Oblivion, Crysis börjar ta ner datorn på låga inställningar, när jag köpte den var den skit bra.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in