Hoppa till innehåll

Sotw #5


Rekommendera inlägg

Ja nu var det dags för SOTW #5.

 

Tema: TV (Filmer, serier. osv)

Storlek: Valfritt

 

Bilderna skickar ni till mig i PM och denna gången tar jag med dom jag tycker blir bra.

för jag ska inte vara hemma denna veckan kommer torsdag/fredag. så jag tar med dom som jag tycker är ok.

 

skapa på :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker inte det är så bra att han tar dom han tycker är snygga. Tycker alla får vara med.

Även han som ni anklagar för fusk. är ni äns säkra på att han fuskar ?

Vad är det du tänker på när du väljer vilka som får vara med ?

Tycker man ska posta sitt bidrag i tråden. Sen så kan alla se vilka det är du inte låter vara med. så man ser hur dåliga dom är.

Redigerat av UAP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

Håller med uap, och istället för en omröstning. så skriver man i tråden om vilken man tycker är bäst, det förhindrar också lite fusk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker inte det är så bra att han tar dom han tycker är snygga. Tycker alla får vara med.

Även han som ni anklagar för fusk. är ni äns säkra på att han fuskar ?

Vad är det du tänker på när du väljer vilka som får vara med ?

Tycker man ska posta sitt bidrag i tråden. Sen så kan alla se vilka det är du inte låter vara med. så man ser hur dåliga dom är.

Jasså..Vi säger så här, om du skulle göra ett bidrag till SOTW, du hade lagt ner 4 dagar på den, och när det blev omröstning, då var den klart snyggast av alla, och den fulaste var en bild som hade ren gul bakgrund och en tråkig CD-skiva som motiv, och han fick alla röster..Vad skulle du säga då?

Och om nån postar i tråden så kan man alltid se hur dom andra har gjort för att sedan göra sin bättre.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det bryr jag mig inte om speciellt mycket om att någon väntar och ser hur bra dom andra bidragen ser ut. Jag tycker inte att man ska skicka in bidragen till han så att han väljer vilka som får vara med. Antingen låter han alla vara med eller så tycker jag man ska lägga upp bildena i tråden sen efter en vecka så blir det röstning som alla röstar på.

tex.

 

3p - 1

2p - 5

1p - 4

 

och då ser man också vilka det är som röstar på vem.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det bryr jag mig inte om speciellt mycket om att någon väntar och ser hur bra dom andra bidragen ser ut. Jag tycker inte att man ska skicka in bidragen till han så att han väljer vilka som får vara med. Antingen låter han alla vara med eller så tycker jag man ska lägga upp bildena i tråden sen efter en vecka så blir det röstning som alla röstar på.

tex.

 

3p - 1

2p - 5

1p - 4

 

och då ser man också vilka det är som röstar på vem.

men vi kan testa att göra så att man lägger upp i tråden, men om man ska skriva i tråden istället för omröstning så kommer jag isåfall skriva i tråden vem som har flest poäng :). detta testar vi nästa/nästnästa vecka.

 

BTW. Nästa vecka kommer Raptomex att hålla i SOTW, jag ska vara på sommarstugan och kommer inte ha tillgång till internet >.<.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det ska vara 2 omröstningar. Första med Alla bidrag, den andra med dom 4 som hade flest röster. På så sätt får alla chans att tävla.

ja, men då hade vi inte kunant ha en SOTW i veckan. För då går omröstningarna så himla fort.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...