Fruktnystan Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Sen det blev gratis att göra quizes har det kommit många onödiga, t.ex. såna där alla alternativ på frågorna är samma sak och man får gissa sig till svaren. Det här känns tråkigt, då dom bra quizen ofta trycks ner på sida två på quizeslistan av alla dåliga. Och vem tittar på sida två egentligen? Jag tycker att man ska kunna anmäla quizes man anser opassande eller onödiga, som man kan göra med inlägg. Finns det egentligen några regler för vad quizes får innehålla? Tacksam för svar och synpunkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Jag tycker det är kul med quizes man får gissa sig fram till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 det här ska boffaroffe få veta! din dummis :(.. (han har ju sådana frågor..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Dem borde skriva (oseriös) efter quizens namn så att man vet... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Exakt. Det är alldeles för mycket quizes som man måste tänka på samma sätt som den som har gjort quizen, vilket är nästan omöjligt. Och så alla dessa "Vad vet du om mig"-quizes! Hur ska man kunna veta en massa saker en en annan medlem, utan att känna den? En sak som jag skulle vilja var att man skulle kunna söka efter en viss quiz. Så att man lätt kan göra de som man är bättre på, istället för att leta igenom alla 15 sidor efter nån som kan passa en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Ja det borde finnas en sök grej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Sen det blev gratis att göra quizes har det kommit många onödiga, t.ex. såna där alla alternativ på frågorna är samma sak och man får gissa sig till svaren. Det här känns tråkigt, då dom bra quizen ofta trycks ner på sida två på quizeslistan av alla dåliga. Och vem tittar på sida två egentligen? Jag tycker att man ska kunna anmäla quizes man anser opassande eller onödiga, som man kan göra med inlägg. Finns det egentligen några regler för vad quizes får innehålla? Tacksam för svar och synpunkter. Bra idé, men jag tycker bara att man ska få anmäla quizes som bryter mot fuskas regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Kul att det är lite folk som håller med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Regler borde införas för quizes, tycker jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 (redigerat) det här ska boffaroffe få veta! din dummis :(.. (han har ju sådana frågor..) Det quizet som jag gjorde var till för o testa lite buggar m.m ;p Står desutom Test i titeln. Redigerat 9 Mars 2007 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.