Blattenn Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Hej! jag har aldrig kört eller startat en moppe. Jag kan nästan inget, så kan nån berätta steg för steg hur man gör när man startar den och så. Är det enkelt att hålla balansen, Är den svårkontrollerad eller vad. snälla jag vill ha svar så snabbt som möjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1584711 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Den är väldigt lätt o köra. är 12 och har kört mycket. dom flesta är hyfsat lätta att köra!¨ Antingen kick start eller el start Elstart så trycker du oftast typ in en knapp så liksom startar den Kickstart (Favorit) så liksom ''sparkar'' du igång den. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Hej! jag har aldrig kört eller startat en moppe. Jag kan nästan inget, så kan nån berätta steg för steg hur man gör när man startar den och så. Är det enkelt att hålla balansen, Är den svårkontrollerad eller vad. snälla jag vill ha svar så snabbt som möjligt Lättare än en cykel att kontrollera, det enda du behöver lära dig är att inte gasa på för mycket i början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Tvivlar på att någon av dina trådar är så seriösa. Men du behöver i vilket fall bara en. Låser denna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg