Sidney Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Hej! Ska praoa vecka 17-18 nu i April. Min syster tjatar om att jag ska praoa på ett dagis, men det är jag inte så jätte med på. Skulle helst vilja "arbeta" med något som har med spel och/eller skiva att göra. Går i 8:an och bor i Tyresö vilket ligger söder om själva Stockholm. Jag har redan frågat om praoplats på Gamestop/EbGames, men de sa nej då de hade för lite arbetsuppgifter. Har ni några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Praoa på ditt föräldrars arbete? Är mitt tips i alla fall. ;= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Har du kollat på ex. on off och sånna ställen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Sök på någon skivaffär, eller kanske det är skoj å praoa på nån klubb, eller nån krog eller så. Jag funderar på att praoa på Krönleins(Läsktillverkare L01) eller på Bulls, å få rita serier till Hallandsposten! ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyreso Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Vill inte prao på något av mina föräldrars jobb, hur rlgt kan det vara att jobba på Skatteverket eller sätta upp larm? OnOff oh ElGiganten ligger för långt bor för att kunna praoa på. Vill inte åka buss i nästan 1h för at komma dit. Till Siba tar det dock bara 20minuter, det kan vara något att tänka på. Gillar inte musik så mycket. Lussnar lite då och då bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Ett internet cafe, vet en som praoade på ett sånt och han fick typ spela hela tiden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Två av mina kompisar ska praoa på ett Playz, jag är inte så taggad på det. OffTopic: Mitt inloggningsnamn är Tyreso, men mitt visningsnamn är Sidney. Varför står det att jag heter Tyreso på mitt förra inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 (redigerat) Två av mina kompisar ska praoa på ett Playz, jag är inte så taggad på det. OffTopic: Mitt inloggningsnamn är Tyreso, men mitt visningsnamn är Sidney. Varför står det att jag heter Tyreso på mitt förra inlägg? 2 användare? Redigerat 18 Januari 2009 av Svetsloppan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Två av mina kompisar ska praoa på ett Playz, jag är inte så taggad på det. OffTopic: Mitt inloggningsnamn är Tyreso, men mitt visningsnamn är Sidney. Varför står det att jag heter Tyreso på mitt förra inlägg? 2 användare? Nejdå, efter en fet uppdatering har man det dåvarande visningsnamnet som nuvarande inloggningsnamn. (Fattar ej systemet själv) Jag har t.ex. Master_Adi som inloggningsnamn, och PussyCat som visningsnamn. Kolla i en mobilaffär. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 (redigerat) Två av mina kompisar ska praoa på ett Playz, jag är inte så taggad på det. OffTopic: Mitt inloggningsnamn är Tyreso, men mitt visningsnamn är Sidney. Varför står det att jag heter Tyreso på mitt förra inlägg? 2 användare? Nejdå, efter en fet uppdatering har man det dåvarande visningsnamnet som nuvarande inloggningsnamn. (Fattar ej systemet själv) Jag har t.ex. Master_Adi som inloggningsnamn, och PussyCat som visningsnamn. Kolla i en mobilaffär. =P kolla inlägg #5, där har någon "Tyreso" skrivit.tror han menar det. Redigerat 18 Januari 2009 av Svetsloppan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Annan rank, och sånt på det med.. Praoa på närmsta Donken ;> Gratis mat ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 alltså, när det gäller första praon får man ta det som kommer till en om man inte är ute i MYCKET god tid, vilket du faktiskt inte riktigt är, så prova i stort sett allt du kan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.