GrunMatare Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Hej kan någon nåt bra set att samla pengar på i låg level :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Hacka clay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Låg lvl inom vad ? Anywayz, Hunting e naise cash (: & Green drags. Men om inte ngt av dessa intresserar deij så kan du ju testa collecta white berries (; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 (redigerat) skaffa RSBot (RSBot.org) och softclayer min kompis skaffa 2m med den på några timmar Eller om du inte vill bli bannad och är riktigt låg lvl döda Cows utanför lumby och Lägg Cowhiden i banken och sälj i GE Redigerat 28 Februari 2010 av Najca Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Bli members och plocka flax. Tro mig du tjänar 150k av 1000 flax = 1 flax/150gp. Men priserna ändras varje dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Bli members och plocka flax. Tro mig du tjänar 150k av 1000 flax = 1 flax/150gp. Men priserna ändras varje dag. Memb e ju inte ritigt det första man blir... jag var tvungen att tjata på mamma och pappa i typ ett år för att få memb! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Bli members och plocka flax. Tro mig du tjänar 150k av 1000 flax = 1 flax/150gp. Men priserna ändras varje dag. Memb e ju inte ritigt det första man blir... jag var tvungen att tjata på mamma och pappa i typ ett år för att få memb! Eller så köper man det för egna pengar... Clay är nog det bästa sättet att tjäna pengar på när man är låg level. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Bli members och plocka flax. Tro mig du tjänar 150k av 1000 flax = 1 flax/150gp. Men priserna ändras varje dag. Memb e ju inte ritigt det första man blir... jag var tvungen att tjata på mamma och pappa i typ ett år för att få memb! Eller så köper man det för egna pengar... Clay är nog det bästa sättet att tjäna pengar på när man är låg level. Kor e det bästa, går sjukt snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Bli members och plocka flax. Tro mig du tjänar 150k av 1000 flax = 1 flax/150gp. Men priserna ändras varje dag. Memb e ju inte ritigt det första man blir... jag var tvungen att tjata på mamma och pappa i typ ett år för att få memb! Eller så köper man det för egna pengar... Clay är nog det bästa sättet att tjäna pengar på när man är låg level. ja men det är inte alla som går runt med ett paypal kont med 5€ på! och hur ska man annars betala ? Skicka brev till Storbritanien? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Bli members och plocka flax. Tro mig du tjänar 150k av 1000 flax = 1 flax/150gp. Men priserna ändras varje dag. Memb e ju inte ritigt det första man blir... jag var tvungen att tjata på mamma och pappa i typ ett år för att få memb! Eller så köper man det för egna pengar... Clay är nog det bästa sättet att tjäna pengar på när man är låg level. ja men det är inte alla som går runt med ett paypal kont med 5€ på! och hur ska man annars betala ? Skicka brev till Storbritanien? Det är väl bara Ringa eller SMS:a? OnT: Att samla ihop clay är nog det snabbaste som alla andra har sagt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Bli members och plocka flax. Tro mig du tjänar 150k av 1000 flax = 1 flax/150gp. Men priserna ändras varje dag. Memb e ju inte ritigt det första man blir... jag var tvungen att tjata på mamma och pappa i typ ett år för att få memb! Eller så köper man det för egna pengar... Clay är nog det bästa sättet att tjäna pengar på när man är låg level. ja men det är inte alla som går runt med ett paypal kont med 5€ på! och hur ska man annars betala ? Skicka brev till Storbritanien? Det är väl bara Ringa eller SMS:a? OnT: Att samla ihop clay är nog det snabbaste som alla andra har sagt. Kor e snabbare, tänk dig i lvl 25, då du dödar en ko på max 3 sec. 250+ gp per ko, och nära till banken, det är ung 333k i timmen, och i lvl 35 dödar du en ko på max 2 slag, så då är det upp till 3 ggr så snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Plocka flax är grymt jag tjänar typ på 24h 2.4 miljoner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg