xplain Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 (redigerat) Nu är det dags för en rolig liten forumlek :) De går till så här att den som börjar säger 3 olika saker ex : 1. Fotboll 2. Hockey 3. Tennis Då ska den nästa säga vilket/vem som e bäst och en motivering ex : Hockey för det är hårdast... Så då tror jag ni fattar :) Då börjar jag eftersom jag startade tråden... 1. Coca-cola 2. Sprite 3. Fanta Medans ni ändå läser det här kan ni väl gå in på ** bortplockad, reklam ** Jaja, fortsätt med forumleken nu :) Redigerat 2 Maj 2005 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Nu är det dags för en rolig liten forumlek :) De går till så här att den som börjar säger 3 olika saker ex : 1. Fotboll 2. Hockey 3. Tennis Då ska den nästa säga vilket/vem som e bäst och en motivering ex : Hockey för det är hårdast... Så då tror jag ni fattar :) Då börjar jag eftersom jag startade tråden... 1. Coca-cola 2. Sprite 3. Fanta Medans ni ändå läser det här kan ni väl gå in på denna sida. Jaja, fortsätt med forumleken nu :) Coca-cola, den smakar ju godast, mmm, Coca-cola, mmmmm :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 ska inte du säga nåt nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Jag säger nåt,hmm... 1.ABBA 2.The Ark 3.Right Said Fred Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 ABBA så klart!! WATERLOOOOOO :) 1:Gameboy 2:Dator 3:Tv/DVD/Film. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 3.TV/DVD/film 1.Mjölk 2.Juice 3.Jordgubbssaft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Mjölk :) ska bli fantomen pleeezzz 1:mobil 2:väggtelefon 3:trådlös telefon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 mobil självklart val 1.BMW 2.VW 3.Audi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Audi.. 1. går du i 1:an? 2. går du i 2:an? 3. högre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 3.högre (sexan) 1.Toyota 2.Nissan 3.Honda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Nissan. 1. DVD - Spy Kids 2. Dålig kvala film - Djungel boken 1545 :P 3. Världens Humorkväll.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Spy Kids, även om den suger stenhårt! Spy Kids bli aegda av Schnappi! =P 1. Counter-Strike 2. Grand Theft Auto 3. Pacman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg