Pelleelle Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) När jag kör på datan sådana här "cd-krävande" spel, slocknar datan när den blivit ganska varm, bara så där! Vad är det som händer? :cry: (de börja för några månader sen) Redigerat 21 Februari 2006 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Det är väl bara för att du har spelat för länge så att datorn har blivit överhettad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Men den har ju funkat bra tidigare... den började efter ett tag efter jag instalerat the sims 2, och jag har ökat på fläkten... Redigerat 21 Februari 2006 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Du bör då isåfall köpa dig en ny fläkt som gör datorn mer svalare. Har du någon direkt super dator eller är det minimum att The Sims 2 fungerar på datorn. Kan ju vara så att datorn inte klarar av Sims 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 §1.25. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg