SarahDessi Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Oki, de e så att min Disk C: OS e helt full, men Disk D e tom, och jag har på något sätt lyckats instalera CSS på C:Disken, men steam kan inte ladda ner spelen för jag har ingen plats på Disken....HUR gör jag? Hjälp :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 (redigerat) Ställ dig och diska då. 0.0 ---/ Om du är seriös öppna kommandotolken och skriv: format c Tryck sedan enter. Om det inte tar emot så kan jag försäkra dig att du kommer få plats med css. Det kommer förmodligen komma upp en ruta. Tryck bara vidare.vänta tills procentmätaren laddat klart. Redigerat 29 Maj 2013 av Nimrood 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Flytta över steam till den tomma hårddisken. Elr ändra installations plats på spelet bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Eller flytta något annat från C till D. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Eller flytta något annat från C till D. haha Det funkar även det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahDessi Skrivet 19 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2013 Asså, jag e helt sämst med datorer, de e därför jag frågade.Jag lyckades på något sätt instralera ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 19 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2013 (redigerat) Asså, jag e helt sämst med datorer, de e därför jag frågade.Jag lyckades på något sätt instralera ändåLyckades du installera diskmaskinen? Redigerat 19 Juni 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.